استاندار کردستان:

مدیران بی تفاوت به تصمیمات ستاد کرونا برکنار می شوند

استاندار کردستان گفت: برخی از مدیران عملا نسبت به دستورالعمل‌های ستاد کرونا بی تفاوت هستند که بی‌گمان این مدیران برکنار می‌شوند.

تصویر مدیران بی تفاوت به تصمیمات ستاد کرونا برکنار می شوند

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، بهمن مرادنیا؛ استاندار کردستان امروز در ستاد کرونای این استان اظهار داشت: خط قرمز ما سلامتی مردم و جامعه است و در این باره با هیچ مسئول و مدیری تعارف نداریم.

استاندار کردستان تاکید کرد: با این وجود برخی از مدیران عملا نسبت به دستورالعمل‌های ستاد کرونا بی‌تفاوت هستند که بی‌گمان این مدیران برکنار می‌شوند.

مرادنیا در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: با این وجود خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر عدم رعایت این دستورالعمل‌ها از سوی مسئولان و مدیران به ستاد کرونای استان کردستان گزارش نشده است.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه کارکنان باید طبق تصمیم ستاد کرونا با ظرفیت یک سوم در محل کار خود حضور پیدا کنند، افزود: دستورالعمل های ستاد کرونای استان لازم الاجراست و سرپیچی از این دستورات به نوعی یک قانون شکنی از سوی مدیران کل محسوب می‌شود.

مدیر ارشد استان کردستان تصریح کرد: برخی از اخبار حاکی از احتمال ورود ویروس جهش یافته کرونای هندی از مرزهای شرقی کشور است، بنابراین باید در این باره بسیار حساس عمل کنیم.

مرادنیا با اشاره به اینکه تعطیلی‌ها و محدودیت ها از سوی دولت تنها به منظور سلامتی مردم است، گفت: بی شک دولت هرگز راضی به از بین رفتن منبع درآمدی مردم، تعطیلی برگزاری مراسم‌های مذهبی و... نیست و این دستورالعمل‌ها تنها به خاطر عبور از این ویروس منحوس است.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: از سوی دیگر طبق آمارهای دانشگاه علوم پزشکی کردستان 85 درصد از مردم این استان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند که این امر رضایت بخش نیست.

مرادنیا در پایان سخنان خود تاکید کرد: در بحث مراسم شب‌های قدر و نیز نماز عید فطر باید گفت که این دو آیین مذهبی و دینی حتما باید در فضای باز برگزار شود.

آیین مهر ـ استان کردستان

284514