عضو فراکسیون روحانیون مجلس در گفتگو با پرسون؛

دوران کدخدا منشی آمریکا به پایان رسیده است

نقدعلی گفت: دوران کدخدایی آمریکا در دنیا گذشته است و بداند معادلات قدرت در دنیا عوض شده است. امروز ایران در منطقه پیشرفت های متحیرالعقولی را داشته است.
تصویر دوران کدخدا منشی آمریکا به پایان رسیده است

محمد نقی نقدعلی "عضو کمیسیون کشاورزی، آب منابع طبیعی و محیط زیست در مجلس شورای اسلامی" در گفتگو با خبرنگار سیاسی سایت خبری پرسون در رابطه باغنی سازی ۶۰ درصدی اورانیوم توسط ایران، اظهارداشت: صحبت های مسئولین نظام و ریاست مجلس را در باب غنی سازی ۶۰ درصدی اورانیوم توسط ایران می پذیریم؛ هرچند نسبت به اظهارات بعضی از مقامات دولت روحانی اعتماد چندانی نداریم. ایمان به توانمندی دانشمندان ایرانی داریم و این خبر را مقرون به صحت می دانیم.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه آیا غنی سازی اورانیوم مطابقت با قانون دارد یا خیر، بیان داشت: این اقدام مطابق قانون است، چرا که قانون مصوبه مجلس شورای اسلامی اعلام کرده که در صورتی که طرف مقابل در تاریخ مشخص شده که ۷ اسفند ماه بود به تعهدات خود برنگشته و اجرایی نکند، ایران تمام اقداماتی را که انجام داده لغو خواهد کرد و تا هر میزانی که نیاز باشد غنی سازی را انجام خواهد داد.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایران روی پای خود ایستاده و تکیه گاهش خدا و مردم کشور خود می باشد؛ و در این راستا برای آنچه که برای منافع ملی اعم از اقتصادی ، سیاسی و.. است تلاش خواهد کرد.

نقدعلی اشاره کرد: دوران کدخدایی آمریکا در دنیا گذشته است و بداند معادلات قدرت در دنیا عوض شده است. امروز ایران در منطقه پیشرفت های متحیرالعقولی را داشته است و دیگر کسی نمی تواند برای ایران تعیین تکلیف کند.

گفتگو از ساراپیرانه

انتهای پیام/

284255