جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان؛

امروز سپاه بیش از یک نهاد صرفا نظامی است

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان  با بیان اینکه خدمات سپاه پس از دوران جنگ تحمیلی‌ بر کسی پوشیده نیست، گفت: امروز سپاه بیش از اینکه یک نهاد صرفاً نظامی باشد، نهادی است که در راستای حفاظت از تمامیت ارضی ایران و صیانت از جمهوری اسلامی و همچنین دستاوردهای آن در ارتقای فرهنگ و تحقق جامعه اسلامی می‌کوشد.
تصویر امروز سپاه بیش از یک نهاد صرفا نظامی است

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، سرهنگ پاسدار حسن حبیبی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاه یک نهاد برخاسته از انقلاب است و از نیروهای مخلص، متدین، انقلابی، اقشار مختلف مردم به‌ویژه دانشجویان پیرو خط امام(ره) شکل گرفت.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج با بیان اینکه سپاه پس از تأسیس در تمامی‌ صحنه‌های انقلاب با حضور مستمر و مستحکم خود برای ثبات و پاسداری انقلاب تلاش خود را به‌کار گرفت افزود: سپاه پاسداران نقش مهمی در راستای حفظ و حراست از نهال نوپای انقلاب ایفا کرد.

حبیبی با اشاره به اینکه سپاه در حوزه‌های خدمت در کنار سایر نهادهای امنیتی و نظامی به‌ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران به جایگاه ویژه‌ای دست یافت تصریح کرد: فرهنگ نیروهای سپاهی این است که خودشان را برای مقابله با هر تهدیدی آماده می‌کنند.

وی با بیان اینکه خدمات سپاه پس از دوران جنگ تحمیلی‌ بر کسی پوشیده نیست و شاهد حضور سپاه در عرصه سازندگی کشور در ابعاد مختلف علمی، فرهنگی و محرومیت‌زدایی بوده‌ایم گفت: سپاه پاسداران منشأ خدمات و آثار پربرکتی برای انقلاب اسلامی شده است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج خاطرنشان کرد: امروز سپاه بیش از اینکه یک نهاد صرفاً نظامی باشد، نهادی است که در راستای حفاظت از تمامیت ارضی ایران و صیانت از جمهوری اسلامی و همچنین دستاوردهای آن در ارتقای فرهنگ و تحقق جامعه اسلامی می‌کوشد.

حبیبی با اشاره به نقش و حضور موثر سپاه پاسداران در مقابله و خنثی شدن ترورها، ناامنی‌ها و تهاجمات نظامی در سال‌های نخست انقلاب ابراز داشت: امروز هم سپاه نقش موثری در شکست طرح‌ها و سیاست‌های خصمانه آمریکا در غرب آسیا داشته است و شجاعانه با تروریسم و تکفیری‌های داعش برخورد و مقابله کرده است.

وی تشکیل سپاه پاسداران را به عنوان یک شجره دفاعی در ابعاد مختلف دانست و با بیان اینکه سپاه مدافع ارزش‌ها و گفتمان امام(ره)، انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است افزود: سپاه و بسیج در عرصه مقابله با ویروس کرونا نیز از همان روزهای نخست شیوع این بیماری، نقش سازنده و موثری برای حمایت و همکاری با مدافعان سلامت ایفا کرد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار بسیج با اشاره به توطئه‌های شوم آمریکا خاطرنشان کرد: آمریکا و استکبار جهانی همواره در تلاش هستند که به طریقی و با حرف‌های مضحکانه، سخیف و بی‌پایه و همچنین با حتاکی که در شأن خودشان است، سپاه را مورد خدشه قرار دهند.

حبیبی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از نهادهایی است که در قلب مظلومان و محرومان عالم جای دارد تصریح کرد: هر محرومی در جای جای دنیا همواره یک علاقه، وابستگی و کشش درونی نسبت به این نهاد مقدس دارد و با این وجود طبیعی است که مورد بغض آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گیرد.

وی با اشاره به خدمات سپاه و بسیج در عرصه مقابله با ویروس کرونا همکاری با کادر درمان و همچنین اجرای طرح غربالگری محله‌محور شهید حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: بسیجیان از ابتدای آذر ماه در طرح مذکور حضور یافتند و با یک کار مشترک و مدیریت جمعی، بسیاری از اهداف طرح شهید سلیمانی محقق شد.

منبع: تسنیم

284111

مطالب مرتبط