رییس کل دادگستری گیلان؛

بین صنعت و امنیت ارتباط معناداری وجود دارد/ لزوم تعریف سند تولید استان جهت جذب منابع مالی از کشور

رییس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که در استان گیلان وجود دارد این است که برای استان‌ سند تولید بر اساس حوزه های کشاورزی، صنعتی یا گردشگری تعریف نشده و این موضوعی است که در جذب منابع مالی از کشور بسیار موثر است، گفت: بین صنعت و امنیت ارتباط معناداری وجود دارد و متولیان بخش امنیت حاکمیت و دستگاه قضا باید تولید را به سمت جهش پیش ببرند.


تصویر بین صنعت و امنیت ارتباط معناداری وجود دارد/ لزوم تعریف سند تولید استان جهت جذب منابع مالی از کشور

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، حجت الاسلام خلیلی امروز در نشست هم اندیشی با تولیدکنندگان و صاحبان کارخانه‌های تولیدی استان گفت: در فضای تولید و اشتغال علف‌های هرزی جوانه زده و ریشه دوانده بود که با همت دستگاه قضا در حال ریشه کنی و پاک سازی است.

وی گفت: یکی از مشکلاتی که در گیلان و بسیاری از استان‌ها وجود دارد این است که برای استان‌ها سند تولید تعریف نشده یعنی اینکه این استان کشاورزی، صنعتی یا گردشگری است و این جذب منابع مالی از کشور بسیار موثر است.


وی افزود: بین صنعت و امنیت ارتباط معناداری وجود دارد و متولیان بخش امنیت حاکمیت و دستگاه قضا باید تولید را به سمت جهش پیش ببرند.


دادستان مرکز استان هم در این نشست گفت: ما حامی تولیدکنندگان پرتلاشی هستیم که در این دوره جنگ اقتصادی با تمام مشکلات به فکر ایجاد اشتغال و افزایش تولیدند.


فلاح میری افزود: دستگاه قضا پشتیبان شماست و هر زمان که تولیدکننده‌ای احساس کند که حقی از او ضایع شده می‌تواند روی کمک ما حساب کند.


کمبود نقدینگی، مشکلات بانکی، اخذ مالیات خارج از روال قانونی و بروکراسی اداری از جمله مشکلاتی بود که تولیدکنندگان حل آن‌ها را از مسوولان دستگاه قضا خواستند.

منبع: صدا و سیما

284009

مطالب مرتبط