به صورت ویدئو کنفرانس؛

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی کردستان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان به صورت ویدئو کنفراس و با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

تصویر مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی کردستان برگزار شد

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی جدید استان کردستان عصر امروز به صورت ویدئو کنفراس و با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

نعمت الله ترکی؛ توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی در این مراسم اظهار داشت: با وجود اینکه کشور در بحث اقتصادی وضعیت نامناسبی دارد، اما خوشبختانه در حوزه توسعه راه‌ها و محورهای مواصلاتی در موفقیت های بسیاری داشته ایم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی گفت: در دولت کنونی مقرر گردید که 12 هزار کیلومتر بزرگراه در کشور احداث شود که تاکنون 8 هزار کیلومتر از آن احداث شده است که این را باید یک رکورد در دولت کنونی دانست.

ترکی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در بحث مسکن ملی نیز موفقیت‌های خوبی داشته‌ایم به طوری که تاکنون ساخت 500 هزار واحد مسکن ملی مصوب شده است که 22 هزار از این واحدها در استان کردستان قرار دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: در بحث راهها نیز استان کردستان با وجود مشکلات عدیده اقتصادی دولت، موفقیت‌ها و پیشرفت‌های خوبی داشته است و تقریبا به برنامه هدف گذاری شده نزدیک شده‌ایم.

براساس این گزارش در پایان این مراسم از خدمات محمدصدیق ثابتی؛ مدیرکل سابق اداره کل راه و شهرسازی کردستان تقدیر به عمل آمد و عرفان مرادی به عنوان سرپرست جدید این اداره کل منصوب گردید.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

283794