مراسم تکریم و معارفه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان، با تکریم از اقدامات حجت الاسلام مسیح الله عبدی و معارفه حجت السلام علی حسنی مسئول نمایندگی جدید سپاه ناحیه همدان در جمع کارکنان این ناحیه، برگزار شد.
تصویر مراسم تکریم و معارفه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان برگزار شد

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان، با تکریم از اقدامات حجت الاسلام مسیح الله عبدی و معارفه حجت السلام علی حسنی مسئول نمایندگی جدید سپاه ناحیه همدان در جمع کارکنان این ناحیه، برگزار شد.

علی بقایی فرمانده سپاه ناحیه همدان در این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به فضل الهی در مدتی که حجت‌الاسلام و المسلمین مسیح آله عبدی یاری دهنده مجموعه فرماندهی بودند، ما یک یار و مددکار پرتوان را در کنار خود حس می کردیم.

وی افزود: حجت الاسلام عبدی دارای ویژگی‌هایی خاصی از جمله اخلاق‌مداری، دغدغه مندی؛ پیگیری مسائلی که به حوزه های ماموریتی مربوط می شد، بودند.


فرمانده سپاه ناحیه همدان ادامه داد: تلاش در جهت آموختن مسائل روز مبتلابه و یاددهی آن به دیگران، تلاش در بسیج تا سطح پایگاه های مقاومت و ایجاد فضای برادرانه و صمیمی در سطح ناحیه، از دیگر ابعاد شخصیتی وی بود.

بقایی گفت: امیدوارم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی حسنی که سال‌های سال تجربه کار در سپاه و بسیج را با خود یدک می کشد و با ظرفیت خوبی که در ناحیه همدان موجود است، مجموعه سپاه ناحیه همدان را ارتقا دهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان :
دین و حکومت همچون دو حلقه زنجیر بهم پیوسته اند و تا پایان از هم جدایی نخواهند یافت

در ادامه این مراسم حجت الاسلام علیی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین استان همدان گفت: دین هم برای خود حاکم و هم برای افراد جامعه و اداره جامعه است و همچنین اجرای دین بدون پشتوانه حکومت و حاکم بی معنی خواهد بود و اگر کسی این نگاه را قبول نداشته باشد، نگاهش سکولاریستی است.

وی ادامه داد: حاکمیت و دین توأمان هستند و اگر این اتفاق بیفتد هدف غایی خداوند متعال محقق خواهد شد تا جایی که می توان گفت تمام انبیا و اولیا آمده اند تا این پیوند را شکل دهند. ائمه و پیامبر در مجمع ۱۳ نفر هستند و نتیجه تلاششان این بوده که تنها ۱۵ سال این پیوند شکل گرفته باشد.
علیی خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که به عنوان سومین حکومت توانسته ایم؛ دین و حکومت را توأمان کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه افزود: دشمنان برای اینکه این توأمان بودن را به هم بزنند بعضاً درون نظام نفوذ کرده اند و نگذاشته اند آن طور که احکام الهی باید جاری و ساری شود.

وی گفت: قوه مجریه به عنوان دستگاه اجرایی حکومت، بسیار در پیشبرد اهداف اسلام نقش دارد، لذا تمام تلاش خود را باید به کار ببندیم دولت جوان انقلابی راس کار قرار بگیرد تا بتوانیم به اهداف اسلام دست پیدا کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین ضمن تجلیل از زحمات حجت الاسلام عبدی گفت: شاید به لحاظ شغل سازمانی ماموریت وی تمام شده است ولی روحانیت بازنشستگی برایش تعریف نشده است و تا آخرین نفس باید در سنگر تبلیغ حضور داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: فردی برای مسئولیت ولی فقیه سپاه ناحیه همدان در نظر گرفته ایم که از لحاظ مدیریتی بسیار با تجربه است و در سالیان گذشته در سطح کشوری خوش درخشیده است.

290225