راه اندازی NFT Spotlight توسط CoinGecko

بر اساس یک پست در وبلاگ، بزرگترین مجموعه داده های مستقل ارز دیجیتال جهان (CoinGecko) ، “NFT Spotlight” را در 19 آوریل 2020 (31 فروردین 1399)، راه اندازی کرد تا شکاف با Non Fungible Token (NFT) را کاهش دهد.

تصویر راه اندازی NFT Spotlight توسط CoinGecko

به گزارش سایت خبری پرسون، بلیط بزرگ NFT برای مزایده یک قطعه 1/1، توسط هنرمند و مدلساز ارشد طراحی دیجیتال تسلا، در دسترس است. لازم به ذکر است، تمام بازپزداخت ها به خیریه تعلق می گیرد. این قطعات با استفاده از قرعه‌کشی یا بخت‌آزمایی، با استفاده از آب‌نباتهای CoinGecko (امتیازاتی که در ازای استفاده از CoinGecko، به کاربر پاداش میدهد)، به عنوان توکن عبور (رمز عبور ) به دست خواهند آمد.

با این حال، اعلامیه قرعه کشی، بعدا اعلام خواهد شد. همه عواید به هزینه های مینت اختصاص می یابد، و مابقی آن به Mint.AF اهدا می شود. Mint.AF یک پروژه اجتماعی برای رشد حمایت از هنرمندان NFT در سطح جهانی، میباشد.

علاوه بر این، توکن های NFT، از بسیاری جهات گسترش یافته اند و بعید نیست که از دنیای هنر هم فراتر برود. بخش هنر NFT ، به هنرمندان و به خریداران اجازه می دهد به یکدیگر دسترسی داشته باشند، که این امکان قبلا وجود نداشته است. به عنوان مثال، در حالیکه مجموعه داران آماتور در حال افزایش پورتفولیو و نمونه کارهای خود هستند، هنرمندان ناشناخته نیز شاهد افزایش فروش آثار خود میباشند.

هنرمند Sven Eberwein، شریک CoinGecko

هنرمندان برای از بین بردن شکاف بین مشتری و فروشنده در تلاش بوده اند. با این حال، جمع کننده داده، CoinGecko، تصمیم گرفته است فاصله خود با NFT را از میان بردارد. قابل ذکر است که این هنرمند، Sven Eberwein ، اولین هنرمندی است که با CoinGecko شریک شده است.

Eberwein همچنان در خط مقدم NFT ها باقی می ماند. علاوه بر این، او اولین هنرمندی است که کارهای خود را در MEME ، معرفی کرده است. در واقع، هدف او توسعه جهان با کاهش انتشار کربن، به منظور جبران کربن های منتشر شده در جاهای دیگر میباشد.

دو هنرمند Beeple و Damian Hurst، در حال حاضر تأثیر عمده ای در NFT ها دارند. بعلاوه، Beeple بالاترین فروش NFT را تاکنون داشته است. قطعه وی با عنوان “Everyday: the First 5000 Day” در تالار مزایده کریستی، به قیمت 69 میلیون دلار فروخته شد. این سومین قطعه هنری برتر فروخته شده در میان هنرمندان زنده، میباشد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: coinquora

283691