جلودارزاده:

عدم اجماع اصلاح طلبان برای نامزد نهایی/ اگر ثمره انتخابات این است، همان بهتر که فکر نشود

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو خانه کارگر با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: منتظر خرد جمعی اصلاح طلبان برای نهایی شدن نامزد انتخابات هستیم.
تصویر عدم اجماع اصلاح طلبان برای نامزد نهایی/ اگر ثمره انتخابات این است، همان بهتر که فکر نشود

به گزارش سایت خبری پرسون، سهیلا جلودارزاده با اعلام این خبر افزود: در این روز‌ها دغدغه ام کرونا و نحوه مدیریت دولت بر این فاجعه انسانی است که اقشار مختلف چه کارگر و چه کارفرما همه درگیر آن هستند و رنج می‌برند.

وی گفت: فعلا راجع به انتخابات نظری ندارم. اگر قرار به انتخاباتی باشد که نتیجه اش دوباره همین چیز‌ها باشد؛ بهتر است که کمتر راجع به آن فکر کنم؛ چون وقتی به آن فکر می‌کنم ناراحت می‌شوم.

جلودارزاده افزود: به عملکرد همه دستگاه‌ها در بحث مهار کرونا انتقاد دارم؛ زیرا همه دستگاه‌ها روی هم اثر دارند؛ این اثرگذاری به گونه‌ای می‌شود که برایند آن بعد از یک سال و نیم وضعیت سیاه می‌شود؛ الان کشور‌هایی را داریم که در بحث کنترل و درمان بیماری و یا در بخش کادر درمان از ما عقب‌تر بودند، اما گرفتار این مراحل نشدند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس گفت: بنابراین بهتر است الان به این مسئله فکر کنیم؛ بالاخره تعداد داوطلب برای انتخابات زیاد است و فضای انتخابات هم تحت الشعاع کروناست؛ من الان در یک ساختمان هستم که همه کرونا گرفتند؛ دیدن بیماری دیگران و زجر کشیدن آن‌ها ناراحت کننده است.

عضو خانه کارگر افزود: از بیرون دائم خبر می‌رسد که خانمی در خانه تنها بوده و تا اقوامش برسند جانش را از دست داده است؛ یا مسائل این چنینی مثل خانم‌های کارگر بازنشسته یا آن‌ها که سرپرست خانوار هستند بچه هایشان از بیماری خوب شده اند، ولی خودشان در بیمارستان مانده اند.

وی گفت: انتخابات و سیاست خاطر آسوده و فراغ بال می‌خواهد. کسی که به شدت درگیر این مسائل است نمی‌تواند به مسائل دیگری فکر کند. من فکر می‌کنم که همه باید به هم کمک کنیم تا اول این سد از میان برداشته شود و بعد به مسائل دیگر فکر کرد.

جلودارزاده افزود: ممکن است برخی خوشحال باشند و بگویند که این‌ها را مهندسی کرده و کسی را که می‌خواهیم انتخاب می‌کنیم؛ کسی مصاحبه کرده و گفته بود که زمینه برای انتخاب مثلا فردی آماده شده و یا آماده می‌شود.

وی گفت: این‌ها انسان‌هایی هستند که مصداقشان را می‌توان در شعر سعدی در نظر گرفت؛ این‌ها همان (تو کز محنت دیگران بی غمی) هستند. باید همه تلاش کنیم تا این مسئله به هر شکل ممکن حل شود.

عضو خانه کارگر افزود: آن کسی که مذاکره می‌کند در حال مذاکره است و آن کسی هم که قصد حضور در انتخابات را دارد کارش را انجام می‌دهد. اما آن مجموعه‌هایی که باید به داد این مردم برسند نباید تحت تاثیر این مسئله قرار گیرند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس همچنین گفت: برنامه خاصی ندارم و آقای محجوب کاندیدای مجلس شده اند. منتظریم ببینیم خرد جمعی چه چیزی خواهد بود.

منبع : صداوسیما

283389