افزایش 300 میلیارد دلاری سرمایه بازار رمزارزها طی دو هفته !

سرمایه بازار رمزارزها طی دو هفته بیش از 300 میلیارد دلار افزایش یافته است.
تصویر افزایش 300 میلیارد دلاری سرمایه بازار رمزارزها طی دو هفته !

به گزارش سایت خبری پرسون، این بازار امسال بیش از 2 برابر افزایش یافته است.

لازم به ذکر است که، بیت کوین از علی بابا (Alibaba)، تنسنت (Tencent)، تسلا و فیس بوک پیشی گرفته است.

لارک دیویس ، تحلیلگر در حوزه رمزنگاری، در یک توئیت اشاره کرد که ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده در عرض دو هفته، بیش از 300 میلیارد دلار افزایش یافته است.

s1 - افزایش 300 میلیارد دلاری سرمایه بازار رمزارزها طی دو هفته !

بر اساس CoinMarketCap، کل سرمایه بازار رمزارزها در زمان نوشتن این مطلب، حدود 2.272 تریلیون دلار است. نمودار زیر نشان می دهد که سرمایه بازار بیش از 300 میلیارد دلار از 1.9 تریلیون دلار در 14 روز گذشته، افزایش یافته است.

s2 - افزایش 300 میلیارد دلاری سرمایه بازار رمزارزها طی دو هفته !

علاوه بر این، بازار رمزارزها در سال جاری، بیش از 2 برابر افزایش یافته است. قابل ذکر است که بیت کوین بیش از نیمی از سرمایه بازار رمزارزها را تشکیل می دهد و به طور سنتی بازار را هدایت می کند. بیت کوین همچنان از نظر ارزش، به عنوان مهمترین و قابل توجه ترین ارز رمزنگاری شده باقی می ماند.

با توجه به سقف تریلیون دلاری در سقف بازار، بیت کوین از علی بابا، تنسنت، تسلا و فیس بوک پیشی گرفته است. به این ترتیب، به زودی سرمایه بازار بیت کوین می تواند فراتر از آمازون، گوگل و مایکروسافت برود.

s3 - افزایش 300 میلیارد دلاری سرمایه بازار رمزارزها طی دو هفته !

پیش بینی می شود که بیت کوین در این سال بازار گاوی را تجربه کند و صعودی باشد. همینطور ،از بهترین ارزهای رمزپایه برای سرمایه گذاری در سال 2021 در کنار اتریوم (Ethereum) ،لایت کوین (Litecoin)، کاردانو(Cardano) ، بایننس کوین (Binance Coin)، پولکادات (Polkadot) و ویچین (VeChain) باقی خواهد ماند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: coinquora

283014