تحلیل تکنیکال بیت کوین؛ پنج شنبه 26 فروردین

قیمت ‌بیت‌کوین اخیراً در یک منطقه مثبت بالاتر از تراز ۶۲۰۰۰ دلار باقی مانده است. بیت کوین حتی روند افزایشی خود را تا سطوحی بالاتر از مقاومت های ۶۳۰۰۰ دلار و ۶۴۰۰۰ دلار ادامه داد. ارز رمزنگاری شده برتر بازار، با رکوردی تازه در تراز ۶۴۸۹۲ دلار ترید شد و پس از آن یک مرحله اصلاح نزولی را آغاز کرد

تصویر تحلیل تکنیکال بیت کوین؛ پنج شنبه 26 فروردین

به گزارش سایت خبری پرسون، در ادامه این روند نزولی، قیمت زیر تراز ۶۴ هزار دلار و ۶۳ هزار دلار شکسته شده و پایین‌تر از سطح اصلاحی ۵۰٪ فیبوناچی روند صعودی کف نوسانی ۵۹ هزار و ۷۰۰ دلار تا سقف قیمت ۶۴۸۹۲ دلار قرار گرفت.

با این وجود گاوها در نزدیکی تراز ۶۱۵۰۰ دلار وارد عمل شدند. به این ترتیب بیت کوین در نزدیکی سطح اصلاحی ۶۱۰۸٪ فیبوناچی روند صعودی کف نوسانی ۵۹۷۰۰ دلار تا سقف قیمت ۶۴۸۹۲ دلار با روند خرید خوبی مواجه شد.

در نمودار ساعتی جفت ارز BTC/USD یک خط روند صعودی اصلی با حمایتی نزدیک به ۶۱۸۵۰ دلار در حال شکل گیری می باشد. در حال حاضر این ارز روند بهبودی را در پیش گرفته و درست بالاتر از سطح ۶۲ هزار دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (ساعتی) ترید می شود.

اولین مقاومت در مسیر صعود BTC در نزدیکی سطوح ۶۳۵۰۰ دلار و ۶۳۷۰۰ دلار قرار دارد. مقاومت اصلی بعدی نیز نزدیک به تراز ۶۴ هزار دلار می باشد. بالاتر از این سطح احتمالاً قیمت ‌بیت‌کوین می‌تواند تا رسیدن به رکوردی جدید افزایش یابد.

اگر بیت کوین نتواند سطوح ۶۳۵۰۰ دلار و ۶۳۷۰۰ دلار را پشت سر بگذارد، احتمالاً با یک اصلاح نزولی دیگر مواجه می‌شود. در این حالت اولین حمایت نزدیک سطح ۶۲۰۰۰ دلار خواهد بود.

حمایت اصلی در حال حاضر در نزدیکی تراز ۶۱۸۰۰ دلار و خط روند در حال تشکیل است. شکست نزولی قیمت زیر حمایت خط روند احتمالاً لمس منطقه حمایتی ۶۱۱۲۰ دلار را در کوتاه مدت به همراه خواهد داشت.

اندیکاتورهای تکنیکال

MACD ساعتی برای جفت ارز BTC/USD کم کم شتاب خود در منطقه صعودی را از دست می دهد.

RSI ساعتی برای جفت ارز BTC/USD در حال حاضر نزدیک به سطح 50 قرار دارد.

حمایت های اصلی: 61800 و 61120 دلار

مقاومت های اصلی: 63500، 63700 و 64000 دلار

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: newsbtc

282558