احیای واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال در هرمزگان با رفع موانع

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: احیای واحدهای تولیدی نیمه فعال و غیرفعال در استان با رفع موانع و پشتیبانی در سال جدید با جدیت از سوی دستگاه های اجرایی در دستورکار قرار گیرد.
تصویر احیای واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال در هرمزگان با رفع موانع

به گزارش سایت خبری پرسون از هرمزگان، ایرج حیدری روز چهارشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها افزود: رفع مشکلات واحدهای تولیدی در استان هرمزگان با مانع زدایی ها و پشتیبانی از آن‌ها با قوت دنبال می‌شود.
وی با تاکید بر سرعت بخشی در اجرای طرح‌های تولیدی عنوان کرد: طرح‌های سرمایه گذاری و تولیدی که در شهرک های صنعتی امکان فعالیت ندارد، در محدوده های خارج از شهرک ها زمینه فعالیت آن‌ها مهیا شود.
معاون استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: حضور نماینده حوزه معاونت اقتصادی در کارگروه امور زیربنایی استان برای سرعت بخشی در امور مربوط به طرح‌های مربوط به سرمایه گذاری ضروری است.
حیدری گفت: از سرمایه گذاران واقعی و با برنامه از سوی دستگاه های اجرایی با رفع موانع به صورت ویژه حمایت شود.
وی ادامه داد: نامگذاری سال ۱۴۰۰ از سوی رهبرمعظم انقلاب به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نشان دهنده اهمیت بخش تولید، برای عبور کشور از مشکلات است.
حیدری در همین خصوص افزود: سال ۱۴۰۰ مسوولیت دستگاه های اجرایی برای رفع موانع بخش تولید دوچندان است و این مهم را با حساسیت ویژه دنبال کنند.

282393