معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان:

7347 نفر در کردستان واکسن کرونا دریافت کردند

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: کار واکسیناسیون در کردستان از اواخر بهمن ماه سال گذشته آغاز گردید و تاکنون بیش از 7347 دُز از این واکسن به گروه های تعیین شده تزریق شده است.

تصویر 7347 نفر در کردستان واکسن کرونا دریافت کردند

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، ابراهیم قادری؛ معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در بحث واکسیناسیون کرونا، بیماران خاص جزو اولویت های وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی کردستان است.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: خوشبختانه کار واکسیناسیون در کردستان از اواخر بهمن ماه سال گذشته آغاز گردید و تاکنون بیش از 7347 دُز از این واکسن به گروه های تعیین شده تزریق شده است.

این مقام درمانی بیان کرد: در این برنامه همگانی واکسیناسیون اولویت با بیماران خاص، سالمندان، کادر درمان و... استان بوده است و از7347 دُز واکسن کرونا، 6184 دُز آن به بیماران خاص، کادر درمان و... تزریق شده است.

دکتر قادری در ادامه سخنان خود بیان داشت: هم اکنون کار واکسیناسیون جامعه در بحث کرونا در کردستان ادامه دارد و به تدریج تمامی اقشار این استان این واکسن را تزریق خواهند کرد.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: همچنین پزشکان بالای 50 سال در استان کردستان که عضو نظام پزشکی می‌باشند در حال تزریق این واکسن هستند.

281857