معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان:

3 ‌هزار شهروند کردستانی واکسن کرونا دریافت کردند

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از واکسیناسیون بیش از 3 هزار شهروند این استان در برابر ویروس کرونا خبر داد.

تصویر 3 ‌هزار شهروند کردستانی واکسن کرونا دریافت کردند

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، دکتر ابراهیم قادری؛ معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان امروز در جمع خبرنگاران با تایید این خبر عنوان کرد: براساس آخرین آمارهای موجود تاکنون نزدیک به 3 هزار نفر در کردستان علیه ویروس کرونا واکسیناسیون شده اند.

این مقام درمانی ادامه داد: این دریافت کنندگان واکسن کرونا در کردستان شامل کادر درمان، بیماران تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی، پاکبانان شهرداری و نیز جانباران بوده اند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: هم اکنون هم روند واکسیناسیون در استان کردستان با اولویت بندی در حال انجام است.

دکتر قادری در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: تمامی گروه های مشخص شده به ترتیبی که مشخص شده است واکسیناسیون خواهند شد و در این روند کماکان کار خود را انجام می دهد.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: خوشبختانه در اولین مراحل واکسیناسیون در کردستان بیش از 220 نفر از سالمندان این استان این واکسن را دریافت کرده اند.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: همچنین 15 نفر از پاکبانان شهرداری و نیز 160 نیز ار جانبازان و افراد تحت پوشش بنیاد شهید استان کردستان در این بازه زمانی واکسن کرونا دریافت کرده اند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بی گمان عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در هفته های اخیر دیر یا زود ما را وارد پیک چهارم بیماری کرونا در کردستان خواهد کرد.

آیین مهر ـ استان کردستان

279743