نماینده مردم سبزوار در مجلس در گفتگو با پرسون؛

سند ۲۵ ساله ایران و چین، بزرگترین اتفاق اقتصادی در ایران است

نجم آبادی گفت: ارتباط با سایر کشورها و از جمله چین که اقتصاد بزرگ دنیا بوده، بزرگترین اتفاق در اقتصاد ایران است.
تصویر سند ۲۵ ساله ایران و چین، بزرگترین اتفاق اقتصادی در ایران است

بهروز محبی نجم آبادی در گفتگو با خبرنگار سیاسی سایت خبری پرسون در تبیین سند ۲۵ ساله ایران و چین، اظهارکرد: شرایط فعلی جمهوری اسلامی ایران در محاصره تحریمی است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در برجام می خواستیم با کشورهای بزرگ دنیا تعاملات اقتصادی برقرارکنیم، ادامه داد: متاسفانه فرجام برجام این شد که آن ها به تعهدات خود عمل نکردند و جمهوری اسلامی به تعهدات عمل کرد که در این راستا مجلس یازدهم طرح اجرای راهبردی را در برجام و برگشت به تعهدات مصوب کرد و شورای نگهبان تایید نمود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتباط با سایر کشورها و از جمله چین که اقتصاد بزرگ دنیا است، بزرگترین اتفاق در اقتصاد ایران است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه سند ۲۵ ساله ایران و چین، تفاهم نامه است و الزام حقوقی برای کشور ایجاد نمیکند و دولت ها ورود پیدا می کنند و زمینه های ارتباط را بررسی می کنند تا تبدیل به قانون شود.

وی در خصوص اینکه آیا بخشی از خاک ایران به چین واگذار می گردد، بیان داشت: در مجلس یازدهم که مجلسی است که ادعا دارد که استقلال کشور برایش مهم است، تحت هیچ شرایطی نخواهد گذاشت که این اتفاق بیفتد.

نجم آبادی با اشاره به اینکه در ۱+۵ با کشورهای متخاصم روبرو بودیم و متاسفانه دقت ما پایین بود و نتوانستیم به اهداف خود برسیم. چین ارتباط نزدیکی با ایران دارد. عزت، مصلحت و حکمت کشور برای ما مهم است و محاصره بزودی با همت مردم و مقاومتی که از خود نشان خواهند داد شکسته خواهد شد.

گفتگو از ساراپیرانه

انتهای پیام/

280919