رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

1.7 میلیون ایثارگر در کشور از خدمات تکمیلی «بیمه دی» استفاده می کنند

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: طبق آخرین آمارهای موجود 1.7 میلیون ایثارگر در کشور جزو پوشش تکمیلی بیمه دی قرار دارند و این بیمه خوشبختانه تعامل خوبی با جامعه هدف که همان ایثارگران است، دارد.
تصویر 1.7 میلیون ایثارگر در کشور از خدمات تکمیلی «بیمه دی» استفاده می کنند

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، سعید اوحدی؛ معاون رئیس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز با حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی؛ نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیدار و گفتگو کرد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار اظهار داشت: خوشبختانه در سال های اخیر بیش از 57 هزار قطعه زمین در کشور برای ساخت واحدهای مسکونی ویژه ایثارگران در نظر گرفته شده است.

اوحدی در ادامه بیان داشت: لذا کار ساخت و تکمیل 20 هزار واحد مسکونی برای ایثارگران انجام گرفته است و ان شاء الله کار ساخت 50 هزار واحد دیگر به زودی آغاز خواهد شد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: در سفرهایی که به استان های مختلف کشور داشته و داریم مشکلات ایثارگران از نزدیک شناسایی می شود و از این طریق می توانیم که بهتر این معضلات را شناسایی کنیم.

معاون رئیس جمهور در ادامه سخنان خود تاکید کرد: البته باید عنوان داشت که مهمترین هدف از سفرهای استانی مهیا کردن زیرساخت استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70 درصد در کشور است و تاکنون کارهای خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی برای فرزندان شهدا، تاکید کرد: در آزمون استخدامی هدف ایجاد یک رقابت سالم بین فرزندان شهداست و تمامی کسانی که در این آزمون شرکت می کنند استخدام خواهند شد.

اوحدی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: طبق آخرین آمارهای موجود 1.7 میلیون ایثارگر در کشور جزو پوشش بیمه تکمیلی دی قرار دارند و این بیمه خوشبختانه تعامل خوبی با جامعه هدف که همان ایثارگران است، دارد.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

280551