فرماندار ارومیه بر رعایت محدودیت‌های روز طبیعت تاکید کرد

فرماندار ارومیه گفت: محدودیت‌های در نظر گرفته شده برای سیزدهم فروردین، با توجه به وضعیت قرمز شهرستان ارومیه در راستای کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا پیش بینی شده است.
تصویر فرماندار ارومیه بر رعایت محدودیت‌های روز طبیعت تاکید کرد

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، رسول مقابلی با تاکید بر همکاری مردم، دستگاه‌ها و نهادها برای غلبه بر شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: محدودیت‌های در نظر گرفته شده برای سیزدهم فروردین، با توجه به وضعیت قرمز شهرستان ارومیه در راستای کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا پیش بینی شده است.

وی با اشاره به ضرورت رعایت توصیه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از تجمعات، تصریح کرد: با توجه به اینکه در روزهای اخیر با تهدید جدی شیوع ویروس کرونا روبرو هستیم، از مردم ارومیه تقاضا می‌شود در روز طبیعت از تجمعات بپرهیزند.

فرماندار ارومیه ضمن قدردانی از همکاری شهروندان و اصناف با مجریان طرح‌های ابلاغی ستاد کرونا، تصریح کرد: در راستای صیانت از جان و سلامت عمومی شهروندان و برای رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی و تصمیمات ستاد استانی، از حضور در مراکز و مناطقی که در سال‌های گذشته محل تجمع بوده‌اند، خودداری کنند.

مقابلی با اشاره به ابلاغیه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر ممنوعیت دورهمی و تجمع در بوستان‌ها و فضای سبز در سیزده بدر، افزود: ضرورت دارد مردم در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

279614