مخاطب شعار سال ۱۴۰۰ کیست؟

کشور در یک جنگ اقتصادی قرار دارد و تحریم های آمریکا علیه جمهوری اسلامی در سالی که گذشت به اوج خود رسید؛ بنابراین به نظر می رسد که سال ۱۴۰۰ در هر وضعیتی که باشد فشارهای اقتصادی کاهش پیدا کرده و وضعیت معیشتی بهتر خواهد شد. 

تصویر مخاطب شعار سال ۱۴۰۰ کیست؟

به گزارش سایت خبری پرسون، جواد آرین منش در یادداشتی نوشت:

در دهه های گذشته رهبر انقلاب در نامگذاری سال ها به بحث های فرهنگی توجه داشتند، اما در چند سال اخیر و علی الخصوص در دهه ۹۰، رهبری تاکید ویژه ای به بحث های اقتصادی و مسئله تولید دارد.

رهبر انقلاب در ادامه شعار سال ۹۹ که جهش تولید نام داشت، امسال را سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» نام گذاری کردند. همچنین در پیام نوروزی خود بیان کردند که شعار جهش تولید تحقق پیدا نکرد. موانعی مانند تحریم ها، بیکاری، خروج سرمایه های کشور، عدم تحقق چشم انداز و همچین موانعی چون مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حقوقی بر سر راه وجود دارد که همه دست به دست هم داد تا جهش و رونق تولید تحقق پیدا نکند. تولید ملی بدون فراهم کردن زیر ساخت هایش محقق نخواهد شد. حمایت و پشتیبانی از تولید کنندگان و نظارت بر کار آنان یکی از همین زیرساخت ها می باشد.

مخاطب شعاری که برای سال ۱۴۰۰ برگزیدند، آحاد مردم علی الخصوص تولیدکنندگان بخش های خصوصی و تعاونی، مجلس شورای اسلامی، دولت، قوه قضاییه و مراکز دانشگاهی هستند که باید دست در دست هم داده تا با برطرف کردن موانع حقوقی و قانونی، استفاده از ابزارهای حمایت مالی و نظارت بر اجرای قوانین راهگشای تولید باشند.

کشور در یک جنگ اقتصادی قرار دارد و تحریم های آمریکا علیه جمهوری اسلامی در سالی که گذشت به اوج خود رسید؛ بنابراین به نظر می رسد که سال ۱۴۰۰ در هر وضعیتی که باشد فشارهای اقتصادی کاهش پیدا کرده و وضعیت معیشتی بهتر خواهد شد.

پس همه باید با تکیه بر سرمایه های مادی و معنوی، برای جهش تولید، کمتر شدن نرخ بیکاری، افزایش اشتغال، استقلال اقتصادی کشور تلاش کنند.

279361

سازمان آگهی های پرسون