نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

امنیت پایدار در مملکت مرهون صلابت و ایمان نیروهای مسلح کشورست

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز به برکت نیروهای مسلح ایران اسلامی، شاهد یک امنیت پایدار در کشور و منطقه هستیم و باید از این نعمت بزرگ برای توسعه و اعتلای نظام بهره ببریم.

تصویر امنیت پایدار در مملکت مرهون صلابت و ایمان نیروهای مسلح کشورست

کردستان ـ ماموستا فایق رستمی؛ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار پرسون اظهار داشت: ارتش در تمام صحنه های انقلاب حضوری منسجم، موفق و البته کاربردی داشته است که این نشان از به روز بودن این یگان مسلح دارد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از همان روزهای نخستین که شعله جنگ توسط رژیم بعث صدام و نیز گروهک‌های ضدانقلاب و تجزیه طلب در کشور شعله ور گشت، ارتش با حمایت ملت و نیز تاسی از نصایح امام خمینی (ره) وارد عرصه جنگ شد و در کنار برادران سپاهی و بسیج سد محکمی در برابر دشمنان این انقلاب نوپا ایجاد کردند.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه تمامی نیروهای مسلح در سربلندی و اقتدار امروز ایران اسلامی سهیم هستند، عنوان داشت: اقتدار، صلابت و بزرگی این انقلاب را باید مرهون رزمندگان اسلام، نیروهای ارتشی، سپاهی و بسیجی دانست، کسانی که در سخت‌ترین زمان ممکن سینه خود را در برابر گلوله‌های دشمن بعثی سپر کردند و اجازه ندادند که دشمن به ذره‌ای از این خاک مقدس و پاک دست اندازی کند.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اکنون نیروهای مسلح ایران به ویژه ارتش در بالاترین میزان آمادگی خود قرار دارد و توان بازدارندگی آن باعث شده است که ابرقدرتها امروز از مذاکره سخن به میان آوردن زیرا می دانند که تقابل نظامی با نیروهای مسلح ایران اسلامی برای آنان عاقبت خوشی نخواهد داشت.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: «تعهد»، «روحیه انقلابی»، «میهن‌پرستی» و... از جمله ویژگی برجسته ارتش جمهوری اسلامی ایران است که با تاسی از این خصوصیت‌ها توانسته‌اند که تمام قد حافظ این انقلاب باشند.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: امروز به برکت نیروهای مسلح ایران اسلامی، شاهد یک امنیت پایدار در کشور و منطقه هستیم و باید از این نعمت بزرگ برای توسعه و اعتلای نظام بهره ببریم.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

283268