آغاز ثبت نام انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در آستانه اشرفیه

دبیر ستاد انتخابات گیلان گفت: ثبت نام در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس از ۸ فروردین به مدت یک هفته در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه انجام می‌شود.
تصویر آغاز ثبت نام انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در آستانه اشرفیه

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، مجید هاشم‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق جدول زمان‌بندی انتخابات، ثبت نام داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس از یکشنبه آغاز می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات گیلان گفت: ثبت نام انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه از یکشنبه مورخ 8 فرودین به مدت 7 روز به شکل حضوری و غیر حضوری انجام می‌شود.

وی ابراز داشت: داوطلبان شرکت در انتخابات می‌توانند به شکل حضوری و با مراجعه به فرمانداری آستانه اشرفیه و دفاتر پیشخوان دولت و غیر حضوری از طریق اپلیکیشن موبایل و رایانه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

هاشم‌پور خاطرنشان کرد: بر اساس قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی افراد فارغ از محل زادگاه و سکوت‌گاه خود می‌توانند در تمامی حوزه‌های انتخابیه ثبت نام کنند.

دبیر ستاد انتخابات گیلان افزود: بنابرین داوطلبان از سراسر کشور و استان گیلان می‌توانند برای شرکت در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه ثبت نام کنند.

منبع: تسنیم

279011