استاندار گیلان؛

صیانت از رای مردم، یک وظیفه ملی است

استاندار گیلان با اشاره به اهمیت انتخابات به‌عنوان تجلی اقتدار ملت ایران، رأی مردم را امانت خواند و با تأکید بر اینکه صیانت و پاسداری از آرای مردم، وظیفه ملی است، گفت: همگان تلاش کنند زمینه حضور پرشور و مشارکت گسترده آحاد جامعه در انتخابات فراهم شود.
تصویر صیانت از رای مردم، یک وظیفه ملی است

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، دکتر ارسلان زارع در دیدار اعضای هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل که شکل‌گیری نهاد شورا برآمده از اندیشه های متعالی بنیانگذار کبیر انقلاب است، اظهار داشت: انتخابات پیش رو ، نخستین انتخابات در قرن جدید هجری خورشیدی است و همه باید برای برگزاری شایسته این رویداد مهم سیاسی، اهتمامی جدی داشته باشند.

وی با یادآوری بیان امام خمینی (ره) که میزان رای ملت است و نیز تصریح رهبر معظم انقلاب که رای مردم را حق الناس خواندند، افزود: همگان باید برای حفظ و افزایش اعتماد مردم به نظام اسلامی که با شرکت در انتخابات تجلی می یابد، کوشش کنند.

استاندار گیلان سلامت، امنیت و زمینه سازی برای افزایش مشارکت در انتخابات را از راهبردهای ترسیم شده در انتخابات پیش رو عنوان کرد.

وی با اشاره به شمار داوطلبان عضویت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در استان خاطرنشان ساخت: بدیهی‌ست شکل گیری رقابت سازنده، به افزایش مشارکت در انتخابات می انجامد.

دکتر زارع با یادآوری تاکیدات همیشگی خود مبنی بر لزوم حفظ وحدت و انسجام گفت: مردم با مشاهده وفاق و همدلی بین مسئولان، بطور قطع به آینده امیدوارتر می شوند.

وی به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب و ضرورت داشتن نگاه امیدوارانه به آینده روشن کشور اشاره و اضافه کرد: تبیین و تبلیغ این نگاه، ایران عزیز را می سازد.

وی ادامه داد: پیوسته به همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در بخش های مختلف اجرا و نظارت، یادآور شده ام که رای مردم، امانت است و همگان باید در حفظ و پاسداری از این امانت، کوشا باشند.

اهمیت انتخابات پیش رو و ضرورت فراهم‌سازی زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات، قدردانی از همراهی‌های استاندار گیلان، تفاهم عاقلانه و منطقی استانداری با هیأت نظارت، اهتمام به معرفی افراد اصلح، با سواد و دارای تجربه به مردم از مهم‌ترین موضوعاتی بود که خلیل بهروزی‌فر رئیس هیأت نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان، غلامرضا مرحبا نائب رئیس و جبار کوچکی‌نژاد سخنگوی این هیأت بیان داشتند.

278839

مطالب مرتبط