مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد؛

سومین روز بدون فوت بر اثر کرونا در همدان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: آمار روزانه مرگ بر اثر کووید ۱۹ در استان همدان، برای سومین روز متوالی به صفر رسید!
تصویر سومین روز بدون فوت بر اثر کرونا در همدان

به گزارش پرسون از همدان، محمد طاهری مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار کرد: خوشبختانه از ۷۲ ساعت گذشته تاکنون هیچ مورد فوتی بر اثر کرونا گزارش و ثبت نشده است.

وی افزود: مجموع متوفیان کرونا در این استان از آغاز همه گیری این ویروس تاکنون یک هزار و ۵۵۲ نفر است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: همچنین با شناسایی هفت بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان به ۱۰ هزار و ۶۳۶ نفر رسیده است.

طاهری خاطرنشان کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۳ مورد بود که از این تعداد ۲۱ نفر در بخش عادی بستری شدند.

وی اضافه کرد: همچنین در حال حاضر هشت بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۱۴ بیمار وخیم گزارش شده است.

طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۸۴، بهار ۶۲۹، تویسرکان ۶۷۴، رزن ۴۶۵، درگزین ۲۰۰، فامنین ۱۸۹ و کبودراهنگ ۶۸۳ نفر است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: همچنین یک هزار و ۹۳۲ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۷۷ نفر در نهاوند و چهار هزار و ۲۱ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند. براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده، شهرستان نهاوند در وضعیت نارنجی و ۹ شهرستان دیگر استان همدان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

278354

مطالب مرتبط