نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

جمهوری اسلامی ایران همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: جمهوری اسلامی ایران از منافع و مصالح ملی صیانت می‌کند و همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری است و مقتدرانه در راستای ارمان های مترقی خود به پیش می‌رود.
تصویر جمهوری اسلامی ایران همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری است

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، آیت‌الله«قربانعلی دری‌نجف آبادی» در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی اراک افزود: تمامی طیف‌ها و حوزه‌های سیاس و اجتماعی در کشور یک حرف واحد دارند و آن نیز بیانات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و خط مشی کلانی است که برای کشور ترسیم می‌شود.

وی اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی بدانند که ایران اسلامی همواره مقتدر ، باصلابت و با اراده محکم اهدافش را پی می‌گیرد و خستگی ناپذیر است و تصور تسلیم شدن در برابر توطئه دشمنان خیال خامی بیش نیست.

امام جمعه اراک در ادامه گفت: مسئولان، مجلس و دولت وظیفه دارند مدیریت شایسته داشته باشند و با وجود تنگناهای موجود لازم است که حلقه مدیریتی کشور بهره حداکثری از منابع و امکانات را در راستای تحقق اهداف داشته باشند و مردم نیز نیاز است که با انتخاب اصلح در انتخابات سال آتی مسئولانی را برای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی برگزینند که در همین راستا گام بردارند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: وضعیت مطلوب اقتصادی همت مناسب را در سال آینده می‌خواهد و اگر همه مردم آگاهانه در صحنه باشند می‌توان از تنگناها به سلامت گذشت.

وی اظهار داشت: تحویل سال جدید با ۲ ماه پربرکت شعبان و رمضان تلاقی دارد و باید این مهم را به فال نیک گرفت همه مومنان از فیوضات این ۲ ماه بهره کافی را ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: باید قدر برکت‌های معنوی را دانست و از لحظه لحظه آن که همراه با برمت و مغفرت است استفاده کرد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: زنده شدن دوباره طبیعت در بهار بیانگر عظمت الهی است و باید قدر طراوت و سرزندگی طبیعت را دانست و از منابع پایه به خوبی حفاظت کرد.

نماز عبادی و سیاسی جمعه در ۳۲ نقطه شهری استان مرکزی برگزار می‌شود.

278294