امام جمعه سنندج:

امیدواریم در سال 1400 نامی از بیماری کرونا در کشور و کردستان نباشد

امام جمعه سنندج گفت: امیدواریم که  در سال 1400 دیگر نام و اسمی از بیماری کرونا در سطح کشور به ویژِه استان کردستان نباشد و شر این مصیب بزرگ از جامعه ما کم شود.

تصویر امیدواریم در سال 1400 نامی از بیماری کرونا در کشور و کردستان نباشد

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، ماموستا فایق رستمی؛ امام جمعه سنندج در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: از خداوند متعال خواستاریم که سال آینده سالی پر از خیر و برکت باشد و شاهد برطرف شدن مشکلات مردم باشیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در جهان پیرامون ما هرآنچه که می بینیم نشانه قدرت و عظمت قدت خداوندی است و اینها همه نشانه هایی از وجود اوست.

این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: امیدواریم که در سال 1400 دیگر نام و اسمی از بیماری کرونا در سطح کشور به ویژِه استان کردستان نباشد و شر این مصیب بزرگ از جامعه ما کم شود.

امام جمعه سنندج در ادامه اظهار کرد: در اینجا فرصت را مغتنم می شمارم و از تلاش های شبانه روزی تیم های درمانی، رسانه ها و.. که در مقابل بیماری کرونا ایستادند و علیه این ویروس منحوس مقابله کردند از طرف مردم فهیم کردستان تشکر و قدردانی داشته باشم.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: همچنین جای دارد یک خسته نباشید به همه مدافعان امنیت، سپاهیان، بسیجیان و... بگوییم که اجازه ندادند که امنیت مردم این خطه توسط ایادی استکبار به خطر بیفتد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنان خود گفت: در پایان از خداوند متعال برای جهان اسلام به ویژه این مملکت آسایش، امنیت و سلامتی را خواهانیم و امیدواریم که سال آینده سال توسعه و سعادت برای همه مردم و مسلمین باشد.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

278280