تاکید فرماندار رشت به صیانت و پاسداری از رای مردم

فتح اللهی با اشاره به فرمایش رهبری مبنی بر حق الناس بودن رای مردم، افزود: صیانت و پاسداری از رای مردم وظیفه اصلی هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات است.

تصویر تاکید فرماندار رشت به صیانت و پاسداری از رای مردم

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، علی فتح اللهی در دیدار اعضای هیات نظارت بر انتخابات شهرستان ضمن تبریک ایام شعبانیه، اظهار داشت: دشمنان انقلاب و نظام با ایجاد نا امیدی سعی بر این دارند که ملت ایران پای صندوق های رای حاضر نشوند اما با اتحاد و هوشیاری ملت ایران این تفکر پلید را به گور خواهند برد.

فرماندار رشت به انتخاب نامزدها اشاره و تصریح کرد: در بحث رقابت‌پذیری در انتخابات، برنامه‌های کاندیداها باید به‌ گونه‌ای باشد که نقاط قدرت و ایده آل‌هایشان را مطرح کنند و بتوان بستری را برای مشارکت بیشتر همه اقشار مردم در راستای رشد و پویایی کشور فراهم کرد

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مردم خود تشخیص می دهند که هر موقع نظام به حضور آنها نیاز داشته در تمامی صحنه ها حاضر شده و از ارزشها و آرمانهای نظام دفاع می کنند.

مقام عالی دولت در مرکز استان با تاکید بر فرمایش رهبری مبنی بر حق الناس بودن رای مردم، افزود: به عنوان دست اندرکان انتخابات موظفیم انتخاباتی در نهایت صحت برگزار کنیم و این چیزی است که رهبر معظم انقلاب و مردم از ما انتظار دارند.

278248