معاون وزیر کشور:

تحریم های آمریکا در طول تاریخ بی سابقه بوده است

جمال عرف اظهار داشت: به اعتراف تمام کارشناسان تحریم های چند سال اخیر کشور ما، در طول تاریخ بی سابقه بوده و علیه هیچ ملت و حکومتی این تحربم ها اعمال نشده است.

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، جمال عرف؛ معاون سیاسی وزارت کشور در آیین تودیع و معارفه استاندار جدید ایلام که با حضور مسئولان استانی برگزار شد، بیان داشت: با تدابیر اندیشیده شده توسط دولت امیدواریم هر چه زودتر واکسیناسیون همگانی در سطح کشور آغاز شود.

وی خاطر نشان کرد: تا زمان واکسیناسیون همگانی باید تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کرد و هیچ گونه عادی انگاری صورت نگیرد.

معاون وزیر کشور در ادامه اضافه کرد: باید بسترهای انتخاباتی پرشور و همراه با مشارکت حداکثری و فضای رقابتی را محیا کنیم.

وی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری علاج مشکلات مشارکت پرشور مردم در انتخابات می باشد. امیدواریم شاهد انتخاباتی، پرشور، سالم و رقابتی باشیم.

معاون سیاسی وزیر کشور در بخش دیگری از این مراسم، ابراز داشت: دلسوزان کشور باید با اصناف و در نظرگیری تمام جوانب اقدامات و عملکردهارا مورد نقد و انتقاد قرار دهند.

عرف در پایان با اشاره تحریم های بی سابقه سال های گذشته، بیان کرد: به اعتراف تمام کارشناسان و صاحبان نظر در این عرصه، تحریم های چند سال اخیر کشور ما، در طول تاریخ بی سابقه بوده و علیه هیچ ملت و حکومتی این تحربم ها اعمال نشده است.

گفتنی است در پایان این مراسم از خدمات استاندار سابق ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی تقدیر و تشکر به عمل آمد و همچنین محمد نوذری با حکم وزیر کشور محمد نوذری به عنوان استاندار جدید این استان منصوب شد.

نوروزی_استان ایلام

257947