امروز 24 اسفند 1399؛

نرخ ها در بازار امروز رمزارزها/ بیت کوین در مرحله کشف قیمت

بیت کوین اکنون در مرحله کشف قیمت قرار گرفته است، زیرا از منظر تحلیل های تکنیکال، داده های محدودی برای تعیین جایگاه بعدی قیمت این ارز در دسترس است.



تصویر نرخ ها در بازار امروز رمزارزها/ بیت کوین در مرحله کشف قیمت

به گزارش سایت خبری پرسون، روز 13 مارس (23 اسفند)، گاوها کنترل کامل بازار رمزنگاری را در دست گرفتند و قیمت بیت کوین (BTC) را به یک رکورد جدید در 61844 دلار رساندند. تحلیلگران هفته گذشته را با پیش بینی حرکت صعودی بیت کوین تا بالای سطح 60000 دلار سپری کرده بودند و معیارهای اجتماعی نیز حاکی از آن بود که با افزایش تعداد شرکت ها و سرمایه گذاران سازمانی که اخیراً اقدام به خرید BTC کرده اند، احساسات صعودی بیت کوین همچنان رو به افزایش بوده است.

بیت کوین اکنون در مرحله کشف قیمت قرار گرفته است، زیرا از منظر تحلیل های تکنیکال، داده های محدودی برای تعیین جایگاه بعدی قیمت این ارز در دسترس است.

فیلیپ سوئیفت، بنیانگذار Decentrader، با اشاره به سطح افزایشی 1.618 فیبوناچی، تراز 70000 دلار را به عنوان سطح بعدی قیمت معرفی کرده است.

شکست مقاومتی بیت کوین آغازگر رالی آلتکوین ها

با رسیدن بیت کوین به بالاترین سطح تاریخی خود، آلتکوین ها نیز روند رو به رشدی را در پیش گرفته اند. Decentraland (MANA)، که یک واقعیت مجازی و یک پروژه متمرکز بر بازی است، با 89٪ رشد در تایم فریم 24 ساعته و رسیدن به قیمت 1.19 دلار بهترین عملکرد را از خود نشان داده است.

اکثر آلتکوین های دارای ارزش بازار کمتر، شاهد رشد دو رقمی بوده اند؛ حتی کوین های بزرگتری مانند آوه و بیت کوین کش (BCH) به ترتیب با 10.84٪ و 14٪ رشد با قیمت 394 و 584 دلار ترید می شوند.

در حالی که گاوها به تلاش خود ادامه می دهند تا اتر را به سمت رکورد 2043 دلاری آن هدایت کنند، اتر (ETH) با 13٪ رشد به تراز 1933 دلار رسید.

در حال حاضر کل ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده 1.84 تریلیون دلار و نرخ چیرگی بیت کوین معادل 62.1٪ است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: cointelegraph

257713