نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد:

مهمترین دستاورد المپیاد ورزش محلات ؛ ترویج فرهنگ ورزش در خانواده هاست

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد تاثیرگذاری المپیاد ورزش محلات در گسترش فرهنگ ورزش در بین خانواده ها را مثبت دانست.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، ونوس عامری برگزاری المپیاد ورزش محلات را یکی از بهترین و تاثیرگذار ترین برنامه های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد دانست و اظهار کرد: برنامه ریزی خوبی برای برگزاری این دوره از المپیاد انجام شد و تقریبا تمام محلات یزد درگیر برگزاری این مسابقات شدند.

وی با بیان اینکه برگزاری مجازی هشتمین دوره المپیاد ورزش محلات ابتکار خوبی بوده است، افزود: این مسابقات تاثیر اجتماعی لازم را گذاشته و خانواده ها را با محوریت ورزش دور هم جمع کرده و عادات ورزشی را در بین آن ها گسترش می دهد.

عضو و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد برگزاری مسابقات و بازی های بومی و محلی برای همه رده های سنی و در بخش آقایان و بانوان را از نکات مثبت این دوره از المپیاد عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم فرهنگ ورزش به بهانه این المپیاد در بین خانواده های یزدی نهادینه شود تا شهروندانی سالم و سرحالی را داشته باشیم.

عامری با اشاره به برگزاری پارالمپیاد ورزش محلات افزود: اضافه کردن رشته های ورزشی مخصوص معلولان از نقاط مثبت این المپیاد است و به نظر من از افتخارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد است.

گفتنی است؛ در هشتمین المپیاد ورزش محلات ۲۹ رشته مختص آقایان و ۳۸ رشته مختص بانوان برنامه ریزی شده است و در اختتامیه آن بیش از ۵۶۶ مدال و بیش از ۱۲۰ میلیون تومان جایزه نقدی به برندگان این مسابقه اهدا می شود.

انتهای پیام/

257581

مطالب مرتبط