معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی:

مردم ۲۱۷ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری کمک کردند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: مردم نیک‌اندیش این استان در جشن نیکوکاری امسال ۲۱۷ میلیارد و ۸۶۴ میلیون ریال برای دستگیری از نیازمندان کمک کردند.

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی،شاپور جلالی گفت: ۱۱ میلیارد و ۳۰۳ میلیون ریال از کمک های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری امسال نقدی و ۷۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال غیر نقدی بوده است.

وی اظهار داشت: در آستانه سال نو، ۱۳۰ میلیارد ریال نیز از سوی مراکز نیکوکاری در استان جمع‌آوری و در بین نیازمندان مورد حمایت این مراکز توزیع شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: در جشن احسان و نیکوکاری سال گذشته مردم نوع‌دوست استان مرکزی ۱۶۳ میلیارد ریال کمک کردند.

جلالی افزود: با توجه به شیوع کووید ۱۹، جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری امسال بیشتر با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برنامه‌ریزی شد و خیران در این کار نیک مشارکت مطلوبی داشتند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: ۲۵ پایگاه بسیج، هفت پایگاه در سطح شهرهای استان و دهیاری‌های سراسر استان امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کمک‌های مردمی را جمع آوری کردند.

جلالی با بیان اینکه جشن نیکوکاری نماد همبستگی و دستگیری از نیازمندان است، افزود: نیکوکاران می‌توانند همچنان با شماره گیری کد#۱ *۸۸۷۷* و وارد کردن کد پیش شماره ۰۸۶ و یا از طریق شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۱۴ کمک‌های خود را به صورت غیر حضوری واریز کنند.

جشن نیکوکاری رویدادی است که هر سال در نیمه دوم اسفندماه و در آستانه سال نو، با هدف نهادینه کردن سنت حسنه احسان و نیکوکاری، بسیج منابع عمومی در تأمین مایحتاج خانواده‌های نیازمند و کمک به تحکیم بنیان خانواده‌های محرومان با جمع‌آوری هدایا و کمک‌های مردمی و سپس توزیع در میان محرومان اجرا می‌شود.

۴۷ هزار و ۴۱۰ خانوار تحت پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی قرار دارند که ۲۲ هزار نفر آنان زنان سرپرست خانوار هستند.

257462

مطالب مرتبط