نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی:

انتخابات در بروجرد طبق برنامه های امنیتی و بهداشتی برگزار می شود

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری با حضور مردم فرهیخته بروجرد و مشارکت دستگاه های امنیتی و بهداشتی در محیطی آرام و امن با توجه به شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

لرستان ـ فاطمه مقصودی؛ نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سایت خبری پرسون از ایجاد برگزاری انتخابات در بروجرد گفت و اظهار داشت: انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری طی روز و ماه های آتی برگزار می شود. وظیفه ما ایجاد یک جو مطمئن، آرام و بهداشتی برای حضور همشهریان گرامی پای صندوق های رای است.

وی افزود: مشارکت فرمانداری، هیئت نظارت بر انتخابات، نیروی انتظامی، سپاه ناحیه شهرستان و اداره بهداشت برای برگزاری دو انتخابات مهم در سطح شهرستان بروجرد و اشترینان بیشتر می شود.

مقصودی در ادامه بیان کرد: انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری با حضور مردم فرهیخته بروجرد و مشارکت دستگاه های امنیتی و بهداشتی در محیطی آرام و امن با توجه به شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود. مهم رعایت اصول برگزاری با اصل رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.

وی با اشاره به برنامه تدوین شده برگزاری انتخابات در بروجرد اظهار کرد: برگزاری انتخابات در شهرستان بروجرد طبق برنامه مشخص شده استانداری و فرمانداری با نظارت دستگاه های امنیتی و بهداشتی انجام می شود. برنامه برگزاری انتخابات در بروجرد برای امنیت حوزه های رای گیری و بهداشت مردم تدوین شده است.

مقصودی در ادامه از شفاف سازی آرا نمایندگان گفت: تصمیم‌گیری در مورد شفاف سازی آرا نمایندگان باید براساس مصالح ملی باشد. نگاه‌ به طرح شفافیت آرای نمایندگان باید نسبی باشد تا نمایندگان بتوانند علاوه بر شفافیت آرا، تصمیمات درستی را اتخاذ کنند.

وی با اشاره به نقاط قوت و ضعف طرح شفافیت آرای نمایندگان بیان کرد: این طرح ضمن شفاف‌سازی آرا و دیدگاه نمایندگان، اولویت‌های آن‌ها برای پیگیری مشکلات مردم، می‌تواند فضای آرام بخشی را در جامعه به وجود آورد. البته باید حین اجرای شفافیت آرا نمایندگان توجه داشت که این طرح باید به‌گونه‌ای باشد که اطلاعات محرمانه در اختیار دشمنان قرار نگیرد، به همین منظور باید شفاف سازی هوشمندانه و موردی باشد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس یازدهم بیان کرد: شفافیت آرا در بحث‌های اقتصادی مانند بورس، تحقیق و تفحص‌ها و... هیچ ایرادی ندارد؛ اما در برخی از موارد باید دقت نظر بیشتری داشته باشیم و با طمأنینه، عمل کنیم تا بتوانیم بهترین تصمیم را اتخاذ کنیم.

مقصودی گفت: بهتر است با مردم صادق باشیم. نمی‌توان به مقوله شفافیت به عنوان یک مبحث و یا مقوله مطلق نگاه کرد، بلکه شفافیت امری نسبی است و باید به اقتضای مصلحت نظام و مملکت عمل کرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس یازدهم تصریح کرد: شرایط ایجاب می‌کند تا بر اساس عقل،منطق و مصلحت کشور تصمیم بگیریم تا تصمیم‌گیری‌هایمان دچار خدشه نشود. مجلس نشان داده این درایت را دارد که به بهترین نحو در موضوعات مهم تصمیم‌گیری کند. مبنای تصمیم‌گیری به جای اقتضائات شخصی باید بر اساس مصلحت کشور باشد.

مهدی بیرانوند روژمان ـ استان لرستان

246497