امام جمعه موقت یزد:

هدف از فشار دشمنان جلوگیری از دستیابی ملت ایران به فناوری‌های نوین است

امام جمعه موقت یزد گفت: هدف از فشار دشمنان جلوگیری از دستیابی ملت ایران به فناوری‌های نو و ممانعت در برابر پیشرفت و استقلال کشور است.

به گزارش سایت خبری پرسون، آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی امام جمعه موقت یزد در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر یزد با اشاره به در پیش بودن انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در سال آینده، گفت: ملت ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ به نیروی دلسوز، مقاوم، توانمند و حزب‌اللهی رای دهد و فردی که در راس قوه مجریه قرار می‌گیرد باید در عمل مومن و فداکار در راستای اهداف و انقلاب اسلامی باشد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه ریاست جمهوری در کشور، افزود: فردی باید در این سمت مهم در کشور قرار گیرد که هیچ تمایلی به غرب و استکبار نداشته و هوشیار و با بصیرت باشد و در برابر ترفندهای آنها به هیچ وجه دچار سستی نشود.

عضو فقهای شورای نگهبان به اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در این زمینه نیز که از اهمیت زیادی برخوردار است مردم باید افراد موجه و خادم واقعی کشور و جامعه را انتخاب کنند.

مدرسی تأکید کرد: در کشور برخی از فعالیت شوراها برای مسایل ضد فرهنگی هزینه شد و حتی با پول مردم علیه ارزش‌ها اقدام شد که همین موضوع می‌طلبد تا در انتخابات با چشم باز و بررسی کامل رأی بدهیم.

وی تصریح کرد: مشارکت در انتخابات سال آینده از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که حضور پرشور و گسترده مردم در عرصه، موجب خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان می‌شود.

امام جمعه موقت یزد با اشاره به بدعهدی های آمریکا و طرف غربی در برجام، یادآور شد: آمریکا و اروپا به هیچکدام از وعده‌های خود در قبال برجام عمل نکردند و امروز نیز باید توجه داشت که نباید تسلیم خواسته‌های آن‌ها شد.

مدرسی با بیان اینکه ایستادگی در برابر دشمن هزینه دارد، اما هزینه آن بسیار کمتر از تسلیم شدن است، خاطرنشان کرد: در حالی که دشمن تا کنون به هیچ یک از تعهداتش پایبند نبوده چرا ما باید به تعهدات خودمان پایبند باشیم.

وی بیان کرد: هدف از فشار دشمنان جلوگیری از دستیابی ملت ایران به فناوری‌های نو و ممانعت در برابر پیشرفت و استقلال کشور است.

انتهای پیام/

246017