امام جمعه موقت سنندج:

مهمترین شرط برای رستگار شدن در دو عالم، ایمان قلبی به وجود مقدس خداوندست

امام جمعه موقت سنندج گفت: اولین و مهمترین شرط برای رستگار شدن در دو عالم، ایمان قلبی و عملی به وجود مقدس خداوند متعال است و البته باید در این زمینه اعمالمان در مسیر الهی باشد.

تصویر مهمترین شرط برای رستگار شدن در دو عالم، ایمان قلبی به وجود مقدس خداوندست

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، ماموستا معروف خالدی؛ امام جمعه موقت سنندج در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر اظهار داشت: بی شک علیرغم وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور و استان، بازهم بنده ایمان دارم که مردم نوع دوست و دین مدار کردستان با تاسی از سیره رسول الله (ص) همواره در کمک به نیازمندان جامعه به مانند گذشته پیشقدم خواهند بود.

امام جمعه موقت سنندج گفت: البته باید این نکته را یادآوری کنم که کمک تنها به کمک مادی خلاصه نمی شود، بلکه می توان در بحث معنوی هم یار و یاور برادر دینی خود باشیم.

ماموستا خالدی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: خدای متعال در قرآن کریم به کرار بر دوستی و برادری بین مومنین و دوری آنان از دشمنی و کدورت تذکر داده و همواره ما را به رستگاری دعوت نموده است.

این عالم اهل سنت در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج گفت: اولین و مهمترین شرط برای رستگار شدن در دو عالم، ایمان قلبی و عملی به وجود مقدس خداوند متعال است و البته باید در این زمینه اعمالمان در مسیر الهی باشد.

امام جمعه موقت سنندج گفت: حضور در نماز جمعه یکی از تکالیف واجب بر هر مسلمانی است زیرا این امر یکی از وظایف هر مسلمانی در این دین آسمانی است.

ماموستا خالدی در پایان خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج خاطرنشان کرد: مومن و مسلمان نباید اهل کینه و کدورت باشد، لذا باید با تاسی از سیره رسول اکرم (ص) و بزرگان اسلام دل هایمان را به هم نزدیک کنیم و به جای دشمنی و تهت، دل هایمان را از محبت و عشق به برادر دینی مملو کنیم.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

246005