به گزارش سایت خبری پرسون، پاکسان در هفدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با محوریت «آینده روابطعمومی، رهبری و کووید-19» در بخش تبلیغات و ارتباط رسانه ای برنده جایزه صنعت روابط عمومی ایران شد. این کنفرانس مورخ 12 اسفند 1399 در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی (سازمان مطالعات و بهرهوری نیروی انسانی) برگزار شد.
حامدکریمی، مدیر روابط عمومی شرکت پاکسان، با اعلام این خبر گفت: در نتیجه اقدامات ارزشمند روابط عمومی این مجموعه در حوزه تبلیغات و ارتباط رسانه ای، به ویژه در زمان شیوع ویروس کووید 19، جایزه صنعت روابط عمومی ایران به این مجموعه تعلق گرفت.
کریمی در ادامه ضمن تشکر از حمایت های حسن بقائی، مدیر عامل این مجموعه، در جهت پیشبرد اهداف واحد روابط عمومی افزود: بدون شک بدون مساعدت ها و حمایت های دکتر بقائی و انگیزه مضاعفی که برای انجام کارها ایجاد می کنند، امروز به سختی شاهد موفقیت ها و دستاوردهای روابط عمومی پاکسان بودیم. این در حالی است که با شرایط کنونی این واحد با اعتماد به نفس بیشتر و میل بی انتها به سمت اهداف خود در راستای ارتقا نام و جایگاه پاکسان تلاش می کند.
مدیر روابط عمومی پاکسان ضمن قدردانی از همکاران خود در این واحد خاطرنشان کرد: تیم روابط عمومی پاکسان به سهم خود با همدلی و تلاش شبانه روزی مصمم است با حفظ جایگاه خود در بین شرکت های گروه توسعه صنایع بهشهر، با نقطه گذاری اهداف، برنامه ریزی، اجرا و همچنین ایجاد ساختاری منظم و به روز، با بهره گیری از جدیدترین دستاوردهای این حوزه، بتواند گام های موثری در مسیر دستیابی این شرکت به قله های موفقیت بردارد. همانطور که دریافت نشان های متعدد و زرینی مجموعه پاکسان در ماه های اخیر، بیانگر هدایت و حرکت صحیح این مجموعه در مسیر پیشرفت و نتیجه خلق فرصت هاست.
کریمی با اشاره به موفقیت این واحد در ایجاد و بهره گیری از ظرفیت های رسانه ای و شبکه های اجتماعی یادآور شد: با توجه به جایگاه روابط عمومی به عنوان رسانه در هر سازمان، هدف ما توسعه ابزارهای رسانه ای و بهره برداری حداکثری از ظرفیت این شبکه ها برای برقراری ارتباط دو جانبه با مخاطبان پاکسان است. در همین راستا نیز دستاوردهای بسیار ارزشمندی در حوزه ارتباط با مشتریان و مصرف کنندگان محصولاتمان داشته ایم و همواره تلاش خواهیم کرد تا رضایتمندی مخاطبانمان از مجموعه را افزایش دهیم.
مدیر روابط عمومی پاکسان از تلاش های برگزارکنندگان این رویداد نیز قدردانی نمود و خاطر نشان کرد: هرچه ارتباط بین روابط عمومی سازمان ها با انجمن ها و تشکل های روابط عمومی در کشور نزدیک تر باشد، می توان نگاهی تازه به موضوعات و روندهای شکل دهنده آینده صنعت روابط عمومی داشت و مسیر استانداردسازی برنامهها و فعالیتهای روابط عمومی ها را هموارتر کنیم و با انتقال دانش و تجربه، با سرعت بیشتری به استانداردهای روز دنیا در حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی برسیم.
این کنفرانس با همکاری موسسه کارگزار روابطعمومی (KPRI) و با حمایت انجمن بین المللی روابطعمومی (IPRA)، انجمن متخصصان روابطعمومی ایران (IAPRS)، انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی (IMPRPA) و جمعی از دانشگاه های داخلی و خارجی و با مشارکت استادان، مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی برگزار شد.