به گزارش سایت خبری پرسون، همایش «تحلیل عملکرد استراتژیک مدیریت صنعت شوینده» روز چهارشنبه ٨ بهمن ماه ١٣٩٩، با حضور مدیران تابع هلدینگ صنعت شوینده و با هدف آشنایی با شیوه های برنامه ریزی و چالش های دستیابی به رشد پایدار برگزار میشود.
در این همایش ضمن تحلیل عملکرد شرکت مدیریت صنعت شوینده، بررسی افزایش واقعی درآمد شرکت در هفت سال منتهی به سال ۱۳۹۸، میانگین رشد سالیانه درآمد شرکت ناشی از تورم، شاخص های لازم برای تحلیل درآمد واقعی (حذف اثر تورم) و رشد این شرکت در مقایسه با رقبا در دستور کار قرار دارد.
در این همایش بر اساس مدل کالینز به پرسش هایی نظیر برنامه ریزی در شرایط نامطمئن (تحریمها، نوسان ارزی، انتخابات ریاست جمهوری و …) چه ضرورتی دارد؟ «برنامه بد» واجد چه ویژگیهایی است؟ چرا در عمل برخی از مدیران سازمان ها از برنامه های بد و پرطمطراق تمجید میکنند؟ و … پاسخ داده خواهد شد.
واحد فناوری اطلاعات و واحد ارتباطات و اطلاع رسانی گروه توسعه صنایع بهشهر، در تلاش است تا با پخش زنده این همایش برای علاقمندان و تمامی همکاران و مدیران شرکتهای تابعه، اطلاعات ارائه شده در این همایش را در دسترس عموم قرار دهد.
این همایش از ساعت 8 تا 12 برگزار می شود و علاقمندان می توانند از آدرس Live.Bidcim.com آن را مشاهده نمایند.