اقدامات خوب پاکسان در جهت کاهش هزینه ها و افزایش بازدهی سازمانی

شرکت پاکسان در نظر دارد با استفاده از ظرفیت های موجود در گروه مدیریت صنعت شوینده، محصولات جدید صنعتی تولید کند.

به گزارش سایت خبری پرسون، حسن بقائی، مدیر عامل پاکسان، به طرح های توسعه ای در دست اقدام این مجموعه اشاره کرد و گفت: شرکت پاکسان در نظر دارد تا با استفاده از ظرفیت های موجود در گروه مدیریت صنعت شوینده، محصولات جدید صنعتی تولید کند.

بقائی با بیان این که در واحد R&D شرکت پاکسان طرح های خوبی در حال بررسی است، افزود: امیدواریم بتوانیم با تولید محصولات زیست تخریب پذیر و دوستدار محیط زیست گام دیگری در جهت دوستی صنعت و محیط زیست برداریم.
وی که در حاشیه دیدار امیرعلی نعمت اللهی از پاکسان، سخن می گفت، در ادامه تاکید کرد: در راستای طرح های توسعه ای این مجموعه، برنامه های بسیار خوبی در حوزه صادرات انجام شده و در تلاشیم تا با اجرای دقیق این برنامه ها، عمق نفوذ محصولات صادراتی را افزایش داده و به ماندگاری فزاینده ای در بازارهای جهانی دست یابیم.

وی توسعه صادرات به دیگر کشورها را مسیر مناسب برای درآمدزایی دانست و خاطر نشان کرد: خوشبختانه شرکت پاکسان موفق به کسب رتبه ممتاز در بین صادرکنندگان محصولات شوینده و بهداشتی شد. این نکته نشان می دهد که پاکسان با تدوین برنامه های میان مدت و بلند مدت در بعد بازاریابی و فروش در تلاش است تا دامنه کشورهایی که مقصد صادرات محصولات این شرکت هستند را گسترش دهد.

مدیر عامل پاکسان به ابتکارات صورت گرفته در جهت کاهش هزینه ها و افزایش راندمان و بازدهی سازمانی اشاره کرد و افزود: در این راستا اقدامات خوبی در پاکسان صورت گرفته است. از جمله آن ها می توان به طراحی و ساخت کاتر خط تولید صابون که کاملا بومی سازی شده اشاره کرد که با دانش درون سازمانی ساخته و به خطوط تولیدی این مجموعه اضافه شد و نشان داد که می توان با جستجوی راه های جدید، مسیر فکر تا اجرا را به بهترین نحو ممکن کوتاه نمود.

وی ضمن اشاره به عناوین و افتخارات شرکت پاکسان در سال جاری یادآور شد: شرکت پاکسان در تازه ترین رتبه بندی، در بین شرکت های برتر کشور قرار گرفت و افتخار دیگری به ویترین افتخارات و اندوخته های معنوی پاکسان اضافه شد.

233004

مطالب مرتبط