رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان عنوان کرد:

تاکید بر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و بهینه‌سازی خدمات به معلولان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و بهینه‌سازی خدمات به معلولان در نشست مشترک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با مدیرکل بهزیستی این استان مورد تأکید و بررسی قرار گرفت.
تصویر تاکید بر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و بهینه‌سازی خدمات به معلولان

به گزارش سایت خبری پرسون از هرمزگان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان با اشاره به وجوه مشترک در حوزه مشاوره و ظرفیت‌های پژوهشی و آموزشی موجود در دانشگاه اظهار کرد: این دانشگاه با بهره‌گیری از استادان مجرب، کادر هئیت علمی کاردان و فضای آموزشی استاندارد دارای ظرفیت‌های بالای خدمات‌دهی به دانشجویان است.

احسان کامرانی افزود: در شروع هر ترم حدود ۵۰۰ نفر از داوطلبان پذیرفته‌شده از افراد زیر پوشش سازمان بهزیستی کشور هستند که از دانشگاه آزاد اسلامی در استان هرمزگان خدمات می‌گیرند و به تحصیل ادامه می‌دهند.

وی عنوان کرد: دانشگاه آزاد با ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی و دارابودن مرکز مشاوره و مراکز آموزش مهارتی می‌تواند در ارتقای سطح آموزش علمی و توسعه عدالت اجتماعی معلولان زیر پوشش سازمان بهزیستی نقش‌ بزرگی داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان ابراز امیدواری کرد با درنظرگرفتن توانمندی‌های طرفین و چگونگی همکاری دوجانبه برای بهره‌گیری بهتر و مناسب از ظرفیت‌های یکدیگر، لازم است تا تفاهم‌نامه همکاری تنظیم و به امضای طرفین برسد.

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان نیز در این دیدار با بیان اینکه بهزیستی مرز وسیعی با تمام ارگان‌ها، سازمان‌ها، ادارات و ... دارد به شکل جهادی در تمام زمینه‌ها با داشتن نیروهای مؤمن، انقلابی و دانا با کارایی بالا پیرو فرمایش مقام معظم رهبری در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای استانداردهای زندگی معلولان به‌صورت ۲۴ ساعته در حال خدمت‌رسانی جهادی است.

اجرای طرحی جدید با شعار خلق ثروت و ارزش مشترک برای افراد زیر پوشش سازمان بهزیستی

ابراهیم حسن‌زاده از اجرای طرح جدیدی با شعار خلق ثروت و ارزش مشترک برای افراد زیر پوشش سازمان بهزیستی در راستای بهبود روند آموزش و معیشت و ارتباط بین مددکار و مددجو خبر داد و بیان کرد: مراحل اولیه این طرح در حال انجام است و به‌زودی عملیاتی و به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد برای ادامه خدمات بهتر نیاز است تا نیروهای کاردان حوزه‌های مختلف به‌ویژه استادان دانشگاه با خلوص نیت و به شکل علمی بتوانیم آسیب‌ها را کاهش داده و با امضای تفاهم‌نامه همکاری شاهد ارتقای کیفیت در زندگی و نحوه خدمات‌رسانی به معلولان باشیم.

245565