رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان خبر داد:

افزایش دو ساعتی کار مراکز تعویض پلاک خودرو

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان از افزایش دو ساعتی کار مراکز تعویض پلاک‌خورو در همدان به منظور ارتقای خدمات رسانی و جلوگیری از تجمع در روزهای پایانی سال خبر داد.
تصویر افزایش دو ساعتی کار مراکز تعویض پلاک خودرو

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، علی فکری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: ساعات کاری تعویض پلاک همدان از روز شنبه ۱۰ اسفندماه دو ساعت افزایش یافته است.

وی افزود: با توجه به افزایش مراجعه افراد به مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در روزهای پایانی سال به منظور ارتقاء خدمت رسانی و جلوگیری از هرگونه تجمع، ساعت کاری تمام مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در سراسر کشور از امروز‌‌ ‌تا پایان سال ‌۲ ساعت افزایش خواهد داشت.

فکری خاطرنشان کرد: بر این اساس فعالیت این مراکز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ صبح تا ۱۶ و در روزهای پنجشنبه از ساعت ۷ تا ۱۴ خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه ارائه خدمات در مراکز تعویض پلاک از طریق سامانه «نوبت دهی» امکانپذیر است از متقاضیان( فروشنده و خریدار) درخواست کرد که با رعایت پروتکل های بهداشتی و همراه داشتن ماسک در بازه زمانی رزرو شده، نه زودتر و نه دیرتر در مراکز حضور داشته و از آوردن افراد دیگر به عنوان همراه خودداری کنند.

منبع: برنا

245235