شروع فعالیت مراکز تعویض پلاک در گیلان از امروز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: مراکز تعویض پلاک استان که به دلیل خیز پنجم کرونا چند روز تعطیل بود از امروز ۹ مرداد دوباره فعالیت خود را از سر گرفت.
تصویر شروع فعالیت مراکز تعویض پلاک در گیلان از امروز

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، سرهنگ امیر طالبی گفت: با اشاره به اینکه با بازگشایی مراکز تعویض پلاک امکان دریافت نوبت در این سایت فراهم است افزود: بنابر ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر فعالیت مشاغل گروه دوم در شهر‌های قرمز، تمامی مراکز تعویض پلاک و شماره‌گذاری در استان‌های کشور از امروز شنبه ۹ مرداد باز است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با بیان اینکه شهروندان باید از طریق سایت راهور ۱۲۰ و نوبت‌دهی اینترنتی بازه زمانی و مرکز مد نظر خود را انتخاب کنند گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و خودداری از آوردن همراه اضافی از جمله مواردی است که باید شهروندان مدنظر داشته باشند.

طالبی در خصوص اعتبار وکالتنامه‌های منقضی گفت: به تعداد روز‌های تعطیل در استان به اعتبار وکالتنامه‌ها افزوده می‌شود؛ بنابراین هموطنان نگرانی نداشته و بعد از دریافت نوبت اینترنتی برای دریافت خدمات تعویض پلاک به مراکز شماره گذاری پلیس راهور مراجعه کنند.

منبع: صدا و سیما

327716

مطالب مرتبط