نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

معاونت پرورشی و امور تربیتی یکی از رویش‌های انقلاب است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: معاونت پرورشی و امور تربیتی یکی از رویش‌های انقلاب می باشد و ضروری است که همچنین رنگ انقلابی خود را حفظ نماید.

تصویر معاونت پرورشی و امور تربیتی یکی از رویش‌های انقلاب است

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی؛ نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز در دیدار با اعضای ستاد تربیتی آموزش و پرورش استان کردستان بیان داشت: یکی از رسالت های مهم در سیره پیامبران الهی، تزکیه نفس انسان ها بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امام راحل نیز در این مسیر همواره قدم برمی داشتند و توجه بسیار خاصی به مسایل آموزش و پرورش داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی در بخش دیگر از سخنان خود افزود: دین در سه بخش خلاصه می شود و این بخش ها شامل اعتقادات، احکام و اخلاق.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه بانیان نظام آموزشی کشور در اوایل انقلاب به دنبال عملی کردن این سه مورد بودند، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نظام آموزش و پرورش تغییراتی بسیاری پیدا کرد و مباحث تربیتی و پرورشی به جزو مهمی از آن تبدیل شد که این را باید از برکات این نظام الهی دانست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: بنابراین باید گفت که معاونت پرورشی و امور تربیتی یکی از رویش‌های انقلاب می باشد و ضروری است که همچنین رنگ انقلابی خود را حفظ نماید.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در ادامه تاکید کرد: امور تربیتی باید بتواند به بهترین نحو ممکن دین را در سطح مدارس و بین دانش آموزان تشریح و تبیین نماید، لذا همه ما در قبال این ماموریت مهم وظیفه داریم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: باید از هم اکنون نظام آموزشی کشور خود را برای دوران پس از کرونا آماده سازد زیرا به گونه ای باید گفت که بسیاری از روابط اجتماعی در جهان از این ویروس متاثر شده اند.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

245125

مطالب مرتبط