نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پرسون:

رفع مشکلات جامعه نیازمند یک دولت انقلابی است

اولویت‌های امروز جامعه ما رفع مشکلات اقتصادی، حمایت از معیشت مردم، اشتغال جوانان، رونق اقتصادی و مقابله با تحریم‌ها است و همه این‌ها یک نسخه دارد و این نسخه اقتصاد مقاومتی است. اقتصاد مقاومتی را مدیران جهادی و انقلابی می‌توانند اجرا کنند از این رو وجود یک دولت جهادی، انقلابی، پرتحرک، پویا و در خط ولایت لازم است.
تصویر رفع مشکلات جامعه نیازمند یک دولت انقلابی است

سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با سایت خبری پرسون، در خصوص اهداف گام دوم انقلاب بیان داشت: برای رسیدن به اهداف عالیه در گام دوم انقلاب وجود یک دولت انقلابی و جهادی یک امر لازم و ضروری است.

میرتاج الدینی در ادامه گفت: اولویت‌های امروز جامعه ما رفع مشکلات اقتصادی، حمایت از معیشت مردم، اشتغال جوانان، رونق اقتصادی و مقابله با تحریم‌ها است و همه این‌ها یک نسخه دارد و این نسخه اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی را مدیران جهادی و انقلابی می‌توانند اجرا کنند از این رو وجود یک دولت جهادی، انقلابی، پرتحرک، پویا و در خط ولایت لازم است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در خصوص برجام اظهار داشت: ایران و آمریکا تعهداتی را در برجام پذیرفته بودند که ما به تعهداتمان عمل کردیم اما آن‌ها نه تنها به تعهدات‌شان عمل نکردند بلکه از برجام خارج شدند.

سید محمدرضا میرتاج الدینی در پایان تصریح کرد: آمریکا تحریم‌ها را برگرداند و به اقتصاد ما ضربه زد بنابراین تنها یک راه برای بازگشت به برجام دارند و آن لغو همه تحریم‌ها است و اگر فروش نفت و بازگشت پول‌های ایران به بانک‌ها روال عادی خود را پیدا کرد، آن‌گاه ما نیز به برجام و تعهدات‌مان برمی‌گردیم.

234050