پیشرفت کشتی همدان در چندسال آینده می تواند تاریخ ساز شود

حمید سیفی: کشتی همدان برای رسیدن به روز‌های اوج خود باید با برنامه ریزی و ساختاری قانونمند به سمت هدف خود حرکت کند تا بتواند باز هم در میادین جهان و المپیک موفق عمل کند.
تصویر پیشرفت کشتی همدان در چندسال آینده می تواند تاریخ ساز شود

به گزارش سایت خبری پرسون، حمید سیفی مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان این مطلب افزود: کشتی همدان با وجود قهرمانان بزرگ این ورزش و حمیدرضا یاری رئیس هیئت کشتی استان می‌تواند به روزهای اوج خود برسد و حتی تاریخ ساز شود.

سیفی در ادامه با بیان این مطلب تصریح کرد: موفقیت کشتی استان را در ۲ سال آینده شاهد خواهید بود ولی لازمه این پیشرفت همدلی و وفاق، تلاش، پشتکار قوی و زحمات شبانه روزی و عاشقانه اهالی این ورزش است که با برنامه ریزی مدون محقق خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: پیشنهادم به نه‌تنها هیئت کشتی بلکه به تمام هیات ورزشی این است که برای خود ساختار تعریف کنند تا راه پیشرفت‌شان هموار شود حتی در امر تعریف این ساختار می توانیم با استفاده از کارشناسان خبره اداره کل مشاوره های لازم را بدهیم چرا که بودجه به اندازه برنامه های ارائه شده تعلق خواهد گرفت.

قهرمان اسبق کشتی جهان و آسیا در پایان در پیشنهادی به فدراسیون کشتی عنوان کرد: مربیان سازنده و استعداد یاب را به اردوهای تیم ملی دعوت نکنند تا در شهرستان‌های خود مشغول سازندگی باشند ولی جهت ایجاد انگیزه و حرکت چرخ کشتی اعزام این مربیان برتر به مسابقات بین المللی را در برنامه خود داشته باشند.

مصطفی ساجدی‌فر

245066