فردین معصومی:

همه تلاشم را می‌کنم که پسرم مدالی که من در المپیک از دست دادم را به دست آورد

فردین معصومی بعد از قهرمانی پسرش در مسابقات جهانی نوجوانان می‌گوید که حتی اگر بمیرد باز هم جسمش آرام نخواهد گرفت تا اینکه امیررضا مدال نگرفته المپیک او را از آن خود کند.
تصویر همه تلاشم را می‌کنم که پسرم مدالی که من در المپیک از دست دادم را به دست آورد

به گزارش سایت خبری پرسون، فردین معصومی بعد از قهرمانی امیررضا معصومی در مسابقات جهانی مجارستان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که امروز امیررضا توانست بر خلاف اینکه در دنیا می‌گویند بچه ورزشکار خوب از آب در نمی‌آید اما معادلات را برهم زد و به مدال طلای جهان رسید. امیدوارم بعد از این هم خدا کمک کند و به مدال‌های بیشتری برسد. ما همه چیز را برایش فراهم کردیم. خیلی با او صحبت کردم، هدف او و هدف ما این است که امیررضا مدال المپیکی که من از دست دادم را بگیرد.

وی با اشاره اینکه پسرش پیش از مسابقات قول داده بود با اقتدار اول شود، ادامه داد: انگیزه و روحیه‌اش خیلی خوب است. خوشبختانه طبق چیزی که خودم دیدم و از از مربیان تیم ملی که دوستان من هستند، شنیدم، خلق و خو و رفتار امیررضا در اردو همان است که من بودم. یک روزی دوست نداشتم کشتی‌گیر شود ولی خودش خواست و حالا دعا می‌کنم بتواند از این فرصت و امکاناتی که برایش فراهم شده، به خوبی استفاده کند همیشه به او گفته‌ام که «ده سال بخور نان و تره، یک عمر بخور نان و کره».

مربی تیم ملی جوانان آزاد گفت: امیررضا می‌داند تا مدال بزرگسالان نگیرد کارش نیمه تمام است. همیشه می‌گویم 10 تا مدال نوجوانان و جوانان ارزشمند است اما یک برنز المپیک به همه مدال‌هایی که در سطح دنیا توزیع می‌شود، می‌ارزد. این دو روز تازه احساس کردم زمانی که ما کشتی می‌گرفتیم، مادر و خانواده و عزیزان‌مان چقدر حرص می‌خوردند. دیروز که من خیلی حرص خوردم، مادرش هم همینطور. دوستان خیلی محبت داشتند، از همه تشکر می‌کنم و دست همه را می‌بوسم. آنقدر تماس گرفتند و پیام دادند که خستگی از تن آدم درمی‌آید. آن‌هم در این وضعیت بد کرونا و اقتصادی که همه گرفتارند.

قهرمان پیشین تیم ملی کشتی آزاد که همچنان حسرت مدال المپیک را می‌خورد، تاکید کرد: همه تلاشم را می‌کنم که امیررضا مدالی که من از دست دادم را به دست آورد. بارها در مصاحبه‌های خودم گفتم که حتی اگر بمیرم جسم من آرام نمی‌گیرد تا اینکه امیررضا به مدال المپیک برسد.

معصومی در خاتمه برای کاروان ورزش ایران در المپیک توکیو آرزوی موفقیت کرد و گفت: کشتی همیشه در همه ادوار المپیک بار ورزش را به دوش کشیده و امیدوارم این بار نیز بچه‌ها بهترین و خوش‌رنگ‌‌ترین مدال‌ها را دریافت کنند.

منبع: تسنیم

325688