سرمربی خیبر خرم آباد:

خیبر، پتانسیل حضور در لیگ برتر را دارد

سرمربی خیبر خرم آباد گفت: خیبر تیمی با اصالت و با غیرت است. این تیم پتانسیل حضور در لیگ برتر را دارد. با اضافه شدن چند بازیکن لیگ برتری در نیم فصل دوم شگفتی ساز خواهیم شد.

تصویر خیبر،  پتانسیل حضور در لیگ برتر را دارد

لرستان ـ عبدالله ویسی؛ سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد در گفت و گو با خبرنگار سایت خبری پرسون گفت: خیبر تیم با اصالت و با ریشه ای است. نباید جایگاه آن را با بی تدبیری و حاشیه های ورزشی به خطر بیاندازیم. با وجود تمام کمبود های مالی و اردویی اما تلاش ما برای رساندن خیبر به جایگاه واقعی اش است.

وی افزود: بازیکنان خوبی جذب کرده ایم و چند بازیکن دیگر از لیگ برتر جذب خواهیم کرد. ابتدای کار مشکلات فنی و هماهنگی بین بازیکنان بسیار بود که این مشکلات با گذشت هفته ها بهتر شد.

ویسی در ادامه با اشاره به فوتبال لرستان بیان کرد: فوتبال لرستان نیاز به سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت مسئولین استانی دارد. با تدوین یک برنامه پنج ساله دقیق و حضور کادری حرفه ای می توان فوتبال لرستان را به لیگ برتر و ماندگاری در این لیگ حرفه ای رساند.

وی بیان کرد: خیبر تیمی با اصالت و با غیرت است. این تیم پتانسیل حضور در لیگ برتر را دارد. با اضافه شدن چند بازیکن لیگ برتری در نیم فصل دوم شگفتی ساز خواهیم شد.

سرمربی تیم خیبر خرم آباد اظهار کرد: در حال حاظر مشکل تیمی و امکانات نداریم. مشکلات فنی برخی از بازیکنان قدری روند صعود در جدول را کند کرده است. البته با تمرین و چند بازی دیگر این مشکل حل خواهد شد.

وی با یادآوری جایگاه تیم خیبر و فوتبال لرستان گفت: جایگاه تیم خیبر و فوتبال لرستان در انتها و حتی میانه جدول رده بندی نیست. جایگاه نماینده فوتبال لرستان حضور در لیگ برتر است. تلاش ما برای رساندن خیبر به جایگاه واقعی اش است.

ویسی با توجه به پیروزی خیبر در مقابل تیم شهید قندی از مرحله سوم جام حذفی باشگاه های کشور تصریح کرد: جام حذفی همیشه آبستن اتفاقات غیر منتظره بوده است، در این بازی شاگردان من، جنگیدند، خوشبختانه در ضربات پنالتی با تمرکز و اعتماد به نفس به توپ ضربه زده و موفق شدیم، پیروز این میدان باشیم.

عبداله ویسی با اشاره به خرید های چند روز گذشته این تیم افزود: طی چند روز گذشته با روزبه شاه علیدوست و مرتضی غلامعلی تبار به توافق رسیدیم، چهار بازیکن لیگ برتری دیگر نیز جزء لیست ما هستند و مذاکرات مثبتی انجام شده است، با تزریق تجربه در کنار جوانان فعلی، نیم فصل دوم قطعا در جدول جایگاه ما تغییر خواهد یافت.

وی ابراز داشت: من احساسات هواداران تیم ریشه دار خیبر را درک می کنم، ولی انتظار دارم، ضمن صبوری، از بازیکنان تیم حمایت کنند. ما چیزی از دست نداده ایم، در اولین سال ورود به لیگ یک هستیم و انتظارات باید بر اساس منطق باشد.

سرمربی تیم خیبر خرم آباد اظهار کرد: من این پتانسیل را در تیم خیبر می بینم که شگفتی ساز شود، به بازیکنانم اعتماد دارم و مطمئنم در نیم فصل دوم، تیم ما جبران مافات می کند.

مهدی بیرانوند روژمان ـ استان لرستان

244700