قرارداد عجیب و باورنکردنی مهاجم تیم خیبر خرم آباد و آقای گل لیگ یک

عارف رستمی مهاجم تیم خیبر خرم آباد با ۱۴ گل در صدر جدول گلزنان لیگ یک در پایان هفته بیست و ششم قرار دارد.
تصویر قرارداد عجیب و باورنکردنی مهاجم تیم خیبر خرم آباد و آقای گل لیگ یک

به گزارش سایت خبری پرسون، شاید برایتان جالب باشد که قرارداد عارف رستمی با تیم خیبر خرم آباد ۱۳۰ میلیون تومان است؛ ابتدای فصل کمتر کسی تصور می کرد این مهاجم به عنوان آقای گلی بازی ها دست پیدا کند.

در هفته های اخیر و با تحولی که در تیم خیبر ایجاد شده عارف رستمی هم در نوک خط حمله خیبر جان تازه ای گرفته و با دو گلی که در بازی با گل ریحان زد شمار گل های خود را به عدد ۱۴ رساند. او شانس زیادی برای کسب عنوان آقای گلی بازی ها دارد به این خاطر که ۴ گل از جدی ترین رقیب خود یعنی علی فاتح مهاجم تیم پارس جنوبی جم پیش است که شب گذشته از روی نقطه پنالتی دروازه ی تیم مس کرمان را باز کرد.

جالب اینکه هم اکنون تیم خیبر خرم آباد با ۳۵ گل زده بهترین خط حمله را در بین تیم های دسته اولی در اختیار دارد و به نوعی تهاجمی ترین تیم لیگ یک بشمار می رود. این تیم در بازی پایانی خود موفق شد با نتیجه ۵-۰ تیم گل ریحان قعر جدولی را شکست دهد که شانسی برای بقاء در جدول بازی ها ندارد. رقم قرارداد عارف رستمی در تیم خیبر نشان می دهد این تیم با بودجه منطقی بسته شده است. پیش تر شاهد این بودیم دستمزد محمد محبی که به همراه شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر صعود کرد ۵۰ میلیون تومان بوده است.

و اما جدول گلزنان در بازی های لیگ یک از این قرار است:

۱۴گل:

خیبر خرم آباد: عارف رستمی

۱۰گل:

پارس جنوبی: علی فاتح

۹گل:

بادران تهران: حمید کاظمی

۸گل:

بادران تهران: ایمان غلامی

۷گل:

رایکا بابل: علی خسرونژاد

استقلال خوزستان: فرشاد جانفزا

مس کرمان: بابامحمدی - سیدپیمان میری

رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور ۸ هفته دیگر به پایان می رسد و در هفته پایانی تیم های اول و دوم مستقیم به لیگ برتر صعود می کنند و سه تیم انتهای جدول هم دسته دومی خواهند شد. با وجود اعداد عجیب در قرارداد بازیکنان قرارداد برخی از آنها خیلی کم بسته می شود. نمونه اش مهدی قایدی که رقم قراردادش در استقلال در فصل جاری ۸۵۰ میلیون تومان بوده است.

301686