فرماندار الیگودرز:

نبود نظارت و حضور پیمانکاران غیر متخصص پروژه های عمرانی لرستان را با مشکل روبرو کرده است

فرماندار  الیگودرز  گفت: نبود نظارت در عقد قرارداد شهرداری ها با پیمانکاران غیر متخصصی که باعث بوجود آمدن مشکلات بسیاری در پیشرفت پروژه ها هستد و تنها به طمع پر کردن جیب به لرستان می آیند از کم کاری وزارت نیرو در لرستان است.

تصویر نبود نظارت و حضور پیمانکاران غیر متخصص پروژه های عمرانی لرستان را با مشکل روبرو کرده است

لرستان ـ ماشالله نعمتی؛ فرماندار الیگودرز در گفتگو با خبرنگار سایت خبری پرسون با اشاره به نبود نظارت بر پروژه های عمرانی لرستان و حضور پیمانکاران بی تجربه در استان گفت: پروژه های عمرانی لرستان بدون نظارت مسئولین مربوطه و حضور پیمانکاران کم تجربه و غیر متخصص تا زمان بهره برداری سالها زمان می برند.

وی افزود: پروژه های عمرانی سراسر لرستان با مشکل جابجایی دائم پیمانکاران روبرو است. نداشتن تخصص این پیمانکاران باعث کند شدن روند ساخت این پروژه ها شود.

نعمتی در ادامه بیان کرد: پروژه های یک ساله ده ساله تمام می شوند و سالها چهره شهر را تخریب می کنند. نبود نظارت در عقد قرارداد شهرداری ها با پیمانکارانی که تنها به طمع پر کردن جیب به لرستان می آیند از کم کاری وزارت نیرو در لرستان است.

وی با اشاره به ساخت محور الیگودرز - داران گفت: چهارخطه الیگودرز- داران طبق پیمان به طول ۲۷ کیلومتر در دو قطعه ۹ کیلومتر و ۱۸ کیلومتر می باشد که پنج کیلومتر قطعه اول باتوجه به ترافیک سنگین این مسیر و در راستای کاهش تصادفات و حوادث رانندگی، امروز «حدفاصل میدان محمد رسول الله تا سه راهی شول آباد» با نصب علائم، خط کشی و افزایش ایمنی، به طور موقت و آزمایشی زیر بار ترافیک رفت.

فرماندار الیگودرز تصریح کرد: تا کنون برای این پروژه مبلغ ۳۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

نعمتی از اهتمام و پیگیری دکتر خادمی استاندار لرستان و دکترخدابخشی نماینده الیگودرز جهت تامین اعتبار پروژه تقدیر کرد.

وی از پیمانکار تقاطع غیر همسطح سه راهی شول آباد به خاطر رها کردن این پروژه مهم و حادثه خیر بودن این نقطه انتقاد کرد و گفت: تقاطع غیر همسطح باتوجه به اینکه مشکل اعتبار ندارد و کریدور اصلی شرق به غرب استان لرستان و راه ارتباطی چهار بخش ذلقی، ززوماهرو، بربرود غربی و بربرود شرقی می باشد با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و ترافیک بیشتر این نقطه، طی تماس تلفنی با کرم اللهی سرپرست راه و شهرسازی استان خواستار تذکر جدی به پیمانکار شد.

مهدی بیرانوند روژمان ـ استان لرستان

244669