همزمان با روز مهندس در اراک صورت گرفت؛

تجلیل از پنج مهندس صنعتگر و نمونه استان مرکزی

همزمان با ۵ اسفند سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس از پنج مهندس و صنعتگر برتر استان در سازمان مدیریت صنعتی استان مرکزی تجلیل شد.
تصویر تجلیل از پنج مهندس صنعتگر و نمونه استان مرکزی

به گزارش سایت خبری پرسوناز اراک، همزمان با روز مهندس و به همت سازمان مدیریت صنعتی استان مرکزی و با مشارکت سازمان صنعت، معدن و تجارت شرکت شهرک های صنعتی استان و با حضور خانه صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی مراسمی با هدف تجلیل و تقدیر از صنعتگران فعال و اثرگذار درحوزه کارافرینی برگزار شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار پرسون در حاشیه این مراسم گفت: این سازمان به دنبال گسترش نوآوری در صنایع استان است و حلقه گمشده صنایع استان نوآوری و پژوهش میباشد که سازمان مدیریت درحال تکمیل این حلقه گمشده است.

سیدمحسن لطفی افزود: سازمان مدیریت صنعتی در حوزه های تحلیل، مدیریت سرمایه و مدیریت فروش آماده ارایه مشاوره، راهکار و آموزش به مدیران صنایع استان است.

لطفی عنوان کرد: صنایع استان نیاز به تزریق ایده و کارآفرینی دارند و در استان در حوزه صنعت، معدن و تجارت نخبگان فراوانی از دانشگاه ها فارغ التحصیل شده اند که میتوان با برنامه ریزی از آنان در رفع مشکلات استفاده کرد.

وی تاکید کرد: جوانان مستعد بسیاری در حوزه صنعت و معدن وجود دارند که با برنامه ریزی صحیح میتوان از این استعدادها در راستای پیشبرد اهداف تولید و صنایع استان بهره مند شد.
بهروز بهرامسری مدرس بازار سرمایه نیز در این مراسم گفت: بازار بورس و ورود به این حوزه تخصصی است و باید مردم از مشاوران و متخصان این حوزه کمک بگیرن و درگیر حواشی های آن نباشند.


مهدی مظفرنیا مدیر تحلیل و پذیرش شرکتی کارگزاری بانک سپه نیز در این مراسم گفت: بازار بورس و دنیای سرمایه گذاری این حوزه بازاری قابل دسترس برای تمام عموم است و باید مخاطبان در درجه اول ضمن آموزش صحیح و برنامه ریزی و بادقت و تحقیق و مشاوره به این حوزه گام بردارند.

وی عنوان کرد: شرکت های خصوصی با توان مالی مناسب میتواند سهام خود را در بازار بورس عرضه و گام های ترقی خود را محکم تر از قبل بردارند.

در این مراسم ازشرکت نیروساز علیرضا خلیلی و معرفی شده از سوی انجمن صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی استان، سیدرضا موچانی مهندس برق شرکت ایرالکو، میترا چراغی، کارشناس ارشد رشته مهندسی معماری، هیئت مدیره پیمان پروفیل آسیا، علی چنگی آشتیانی مدیرعامل شرکت مدرن و
آقای مجید ثاقبی شرکت فناوران سروش تندرستی به عنوان صنعتگران فعال و کارآفرین تجلیل به عمل آمد. ‌

244652

مطالب مرتبط