در استان رقم خورد؛

۱۲۴ هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی استان مرکزی واگذار شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های استان مرکزی گفت: ۱۲۴ هکتار زمین با هدف توسعه متوازن واحدهای تولیدی درقالب ۲۵۰ قرارداد رسمی امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی نقاط مختلف این استان به متقاضیان واگذار شد.

به گزارش پرسون از اراک، طیب میرزایی گفت: با توجه به اینکه بیشتر زمین‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مرکزی در ۲ ماه آخر سال به متقاضیان واگذار می‌شود، پبش‌بینی‌ها حاکی از آن است که تا پایان امسال مجموع واگذاری‌ها به ۱۵۰ هکتار برسد.
وی ادامه داد: همچنین ۵۰ طرح صنعتی امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مرکزی به بهره‌برداری رسیده که فرصت ‌های شغلی چشمگیری به دنبال داشته است.
مدعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی اظهار داشت: ۴۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت‌ها از قبیل تامین آب، برق، گاز و جاده‌سازی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان هزینه شده که نسبت به سال گذشته بیش از ۸۰ درصد رشد داشته است.
میرزایی بیان کرد: تا کنون یک‌هزار و ۹۳۶ واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان به بهره‌برداری رسیده که از این تعداد یک‌هزار و ۶۳۸ واحد صنعتی فعال هستند.

وی اضافه کرد: کلینک صنعت استان با هدف عارضه‌یابی و حل مشکلات صنایع و فن‌بازار منطقه‌ای استان با هدف تسهیل در تامین مواد اولیه واحدهای صنعتی و بازاریابی محصولات در استان فعال شده و در ۲ سال گذشته فعالیت‌های مطلوبی داشته‌ است.

228876