امروز 3 اسفند؛

نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها/ آرام گرفتن بیت کوین در 56 هزار دلار

پس از آنکه آخرین رکورد قیمت بیت کوین بالاتر از تراز 57500 دلار ثبت شد و پس از آن با اصلاحی شدید 54000 دلار رسید، این ارز در حدود 56 هزار دلار آرام گرفت. بیشتر کوین های جایگزین نیز طی 24 ساعت گذشته روند نزولی در پیش گرفته اند.

تصویر نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها/ آرام گرفتن بیت کوین در 56 هزار دلار

به گزارش سایت خبری پرسون، هفته گذشته برای ارز رمزنگاری برتر بازار، هفته خوشایندی بود زیرا توانست زیان ناشی از سقوط آخر قیمت تا 46000 دلار را جبران کند. در روزهای بعد، این دارایی با بیش از 11000 دلار افزایش قیمت، رکورد تازه ای را به ثبت رساند.

این تحولات منجر به آغاز آخرین رالی چشمگیر این ارز شد. این حرکت صعودی از 55000 دلار شروع شد و در سطوح بالای 57500 دلار به پایان رسید.

همانطور که گاهی اوقات در دنیای ارزهای رمزنگاری اتفاق می افتد، ثبت این رکورد با افت شدید قیمت تا 54000 دلار در بیشتر صرافی های رمزنگاری دنبال شد، اما بیت کوین موفق شد بلافاصله از این روند اصلاحی خارج شود و در حال حاضر با قیمتی در حدود 56 هزار دلار ترید می شود.

ارزش بازار BTC مارک 1 تریلیون دلار را حفظ کرده است، در حالی که چیرگی این دارایی بر بازار اندکی افزایش یافته و به 61.5٪ رسیده است زیرا بیشتر آلت کوین ها در 24 ساعت گذشته رنگ قرمز به خود گرفته اند.

حمام خون در بازار آلتکوین ها

در چند روز گذشته بیشتر آلتکوین ها روند رو به رشدی را در پیش گرفتند؛ البته شاید رشد هیچ کدام به اندازه بایننس کوین (BNB) قابل توجه نبوده باشد. این ارز رمزنگاری شده در هفت روز گذشته به رشدی سه رقمی دست یافت و رکورد تازه خود را در حدود 350 دلار ثبت کرد. جالب است بدانید کمتر از یک ماه پیش BNB با قیمت 40 دلار معامله می شد!

دیروز ارز بومی صرافی بایننس روندی اصلاحی را شروع و تقریباً 100 دلار از ارزش خود را از دست داده و به 260 دلار رسیده است. اتریوم بعد از ناکامی در بستن کندل روزانه خود بالاتر از نقطه عطف 2000 دلاری، با 4 درصد کاهش مواجه شد. ریپل (7.5-%)، لایت کوین (8-%) و بیت کوین کش (8-%) نیز قرمزپوش هستند.

پولکادات دیروز به رکورد جدیدی بالاتر از 40 دلار رسید و برای مدتی کوتاه حتی جای BNB را بین 3 ارز برتر بازار گرفت، اما از آن زمان متوقف شده و در حال حاضر زیر این سطح معامله می شود. کاردانو (ADA) نیز با 6 درصد افزایش به 1.12 دلار رسیده است.

با این وجود، در مقیاس 24 ساعته UNI با افزایش 25درصدی، بیشترین افزایش قیمت را بین آلتکوین های داری ارزش بازار زیاد شاهد بوده است. در نتیجه، توکن حاکمیت Uniswap در اوایل امروز رکورد قیمتی بالای تراز 32 دلار را به ثبت رساند. به این ترتیب، این دارایی به دوازدهمین رمز ارز بزرگ به لحاظ ارزش بازار تبدیل شد.

وضعیت بین آلتکوین های دارای ارزش بازار کمتر کمی بهتر بوده است. Pundi X با 55 درصد افزایش قیمت در صدر قرار گرفته و Flow (20%), Voyager (19%), BitTorrent (17%) و Ontology (14%) به دنبال آن قرار می گیرند.

در مقابل، Quant با 13 درصد کاهش بیشترین ریزش قیمت را داشته است. Ren (-11%), Solana (-9%), Monero (-9%) و EOS (-9%) نیز پس از آن قرار دارند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: cryptopotato

233965