این ارز دیجیتال مقاومت 1 دلاری را پشت سر گذاشت

پس از آنکه کاردانو (Cardano ) برای دومین بار در تاریخ خود تراز 1 دلار را تاچ کرد، در جدول صعود کرد و با رسیدن به جایگاهی بالاتر در رتبه بندی ارزهای رمزپایه، نقطه عطف دیگری را نیز در تاریخ خود به ثبت رساند.
تصویر این ارز دیجیتال مقاومت 1 دلاری را پشت سر گذاشت

به گزارش سایت خبری پرسون، بار نخست، کاردانو در طول هفته اول ژانویه 2018 (اواسط دی 96) به بالاترین قیمت خود در سطح 1.40 دلار رسیده بود. از ابتدای فوریه (اواسط بهمن) تاکنون، این دارایی رمزنگاری شده با 200٪ رشد باور نکردنی روبرو شد.

در زمان نگارش این مطلب، ADA حدود 1.04 دلار قیمت دارد. به این ترتیب، این ارز رمزنگاری شده با افزایش 15.5 درصدی خود در عرض 2 ساعت، مقاومت 1 دلاری را پشت سر گذاشت.

در اینجا باید متذکر شد که رالی اخیر ADA در پی تلاش های توسعه دهندگان این شبکه برای به روز رسانی های جدید اکوسیستم ADA اتفاق افتاده است.

رشد کاردانو بعد از هاردفورک موفقیت آمیز “ Mary “

همزمان با خارج شدن XRP از میان 4 ارز برتر جدول، ADA پس از اعلام به روزرسانی “مری” توسط تیم (IOHK) ، با تحولات زیادی روبرو شد و این بلاکچین را یک گام به دوران Goguen نزدیک تر کرد.

پس از اجرای هارد فورک “Mary” ، توسعه دهندگان می توانند توکن های بومی تعریف شده توسط کاربر را ایجاد کنند که در شبکه قابل استفاده است. علاوه بر این، سایر پروژه ها نیز می توانند به بلاکچین ADA مهاجرت کنند و این امر لایه ای از قابلیت همکاری بین چندین زنجیره را نمایان می کند.

با توجه به علاقه در جامعه و افزایش قیمت این ارز، صرافی بایننس خدمات استیکینگ کاردانو را در پلتفرم خود راه اندازی کرد و طبق اعلام این صرافی، کاربران می توانند تا 24.79٪ APY درآمد کسب کنند.

مومنتوم صعودی موجود در بازار کاردانو با چندین سیگنال درون زنجیره ای مشخص شده است. برای مثال، طبق داده های IntoTheBlock، رشد خالص شبکه کاردانو با رقم 5.51٪ سیگنال های صعودی قدتمندی را نشان می دهد. معیار مورد نظر، “تغییرات مرتبط با کل آدرس های هفته گذشته را پیگیری کرده و آستانه هایی که حد صعودی یا نزولی ماهیت هر دارایی را مشخص می نمایند را بهینه سازی می کند.”

در حالی که آدرس های فعال روزانه کاردانو به جهش خود ادامه می دهند، طبق اعلام این پلتفرم تحلیل داده، 100٪ از دارندگان این دارایی رمزنگاری در سطح قیمت فعلی روی سود هستند.

با توجه به اینکه کاردانو در ابتدای سال 2021 کمتر از 0.20 دلار ارزش داشت، قیمت 1 دلار برای هر واحد ADA حیرت انگیز به نظر می رسد؛ با این حال، این ارز همچنان رکورد ثبت شده ای دارد که باید آنرا بشکند و احتمال این اتفاق در ادامه رالی اخیر این ارز بسیار زیاد است.

قبل از پایان سه ماهه نخست سال 2021، ممکن است کاردانو به تراز قیمتی بالاتر از 1.40 دلار برسد. آغاز فصل آلتکوین ها، و تداوم روند صعودی حاکم بر بازار، یک فاکتور بزرگ در این مسیر به شمار می رود.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی باشد.

منبع: ambcrypto

233705