بیمارستان‌های خوزستان، یکی پس از دیگری تکمیل ظرفیت می شوند

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اعلام اینکه ظرفیت بیمارستان‌ها یکی پس از دیگری دارد تکمیل می‌شود عنوان کرد: نگران هستیم که در روزها و هفته‌های آینده بیمارستان‌های خوزستان نتوانند آنگونه که باید، به بیماران کرونا خدمات‌رسانی کنند.

به گزارش سایت خبری پرسون از خوزستان، رضا نجاتی اظهار کرد: تکمیل ظرفیت بیمارستان‌ها در شهرستان‌های قرمز، هشدار و خطری است که دارد خود را نشان می‌دهد.

وی افزود: شاید در برخی شهرستان‌ها تغییراتی در رفتار مردم دیده شود اما همچنان شیوع بیماری در استان خوزستان در حال افزایش است و ظرفیت بیمارستان‌ها یکی پس از دیگری دارد تکمیل می‌شود و نگران هستیم که در روزها و هفته‌های آینده بیمارستان‌های خوزستان نتوانند آنگونه که باید، به بیماران کرونا خدمات‌رسانی کنند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: واحدهای صنفی که باید تعطیل باشند، موضوعی است که باید بیشتر به آن توجه شود. شیوه‌نامه‌هایی به شهرستان‌ها اعلام شده و وظیفه همه ستادهای شهرستانی این است که سرکشی و بازرسی مستمر داشته باشند.

وی بیان کرد: در شهرهای قرمز به جز مشاغل گروه یک نباید گروه‌های شغلی دیگر فعالیت داشته باشند. فرمانداران باید شدت بیشتری در نظارت‌ها داشته باشند و با افرادی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند برخورد قانونی کنند.

نجاتی با اشاره به ادامه فعالیت اصناف و مشاغل و در پی آن ازدحام مردم در سطح شهرها گفت: وقتی زمینه فراهم باشد و بازار باز باشد مردم نیز حضور پیدا می‌کنند. یقینا اگر محدودیت‌ها و ممنوعیت‌هایی که قبلا اعمال شده بود، برداشته نمی‌شدند این حجم از جمعیت برای خرید به بازارها نمی‌آمدند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: شرایطی که اکنون حاکم شده، شرایط خاصی است. در شرایط قرمز و نارنجی طبق شیوه‌نامه‌هایی که ستاد ملی اعلام کرده، به جز مشاغل تعیین‌شده فعالیت سایر مشاغل ممنوع است.

منبع: ایسنا

233261