رئیس مجمع نمایندگان استان:

دولت عقل کند و خوزستان را قرنطینه کند/ این موضوع را سیاسی جلوه ندهید

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان با بیان اینکه بحث لزوم تعطیلی و قرنطینه خوزستان یک موضوع سیاسی نیست، گفت: نسبت به تصویب تعطیلی و قرنطینه خوزستان در ستاد ملی مقابله با کرونا، چندان امیدی نداریم‌.
تصویر دولت عقل کند و خوزستان را قرنطینه کند/ این موضوع را سیاسی جلوه ندهید

به گزارش سایت خبری پرسون، سید کریم حسینی در خصوص آخرین وضعیت تصمیم‌گیری برای قرنطینه و تعطیلی دو هفته‌ای خوزستان، اظهار کرد: نسبت به تصویب تعطیلی و قرنطینه خوزستان در ستاد ملی مقابله با کرونا، چندان امیدی نداریم‌.

وی افزود: دولت اگر بخواهد برای تعطیلی و قرنطینه خوزستان تصمیم‌گیری کند، باید نظر کارشناسان و مدیران استانی را بگیرد و بر اساس آن قضاوت کند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: وقتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، روسای بیمارستان‌های خوزستان و مسئولان بهداشتی، وضعیت خوزستان را توضیح می‌دهند و خواهان قرنطینه و تعطیلی استان می‌شوند، یعنی دیگر این یک مساله سیاسی نیست.

حسینی گفت: بحث لزوم تعطیلی و قرنطینه خوزستان یک موضوع سیاسی نیست؛ دولت اگر به دنبال منطق و عقلانیت و نگاه کارشناسی است باید نظر کارشناسان بهداشتی و درمانی را بپذیرد و بر اساس آن عمل کند. به همین دلیل، نمایندگان استان خوزستان زیاد بر این موضوع تاکید نمی‌کنند تا نگویند که مساله سیاسی است.

وی افزود: برای تصمیم‌گیری در خصوص وضعیت خوزستان، دولت نظر مسئولان بهداشت و کارشناسان را جویا شود و هرچه که نظر این مسئولان باشد، ما نیز موافق هستیم و مطیع آن کار کارشناسی خواهیم بود.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت خوزستان در شیوع کرونا خوب نیست و با تعطیل نشدن استان، ممکن است وضعیت دشوارتر شود.

منبع : ایسنا

244854